زمان آن رسیده است که درباره پیش خرید بازی ها تجدید نظر کنید

پیش‌سفارش‌ها موضوع بحث همیشه مرتبط و اغلب یک موضوع داغ در دنیای بازی‌های ویدیویی است. اما در حال حاضر، در Spot On این هفته چند رویداد شروع کننده گفتگو داشته ایم. ابتدا، ریزتراکنش‌های Diablo 4 لو رفت و قیمت‌گذاری باعث نگرانی طرفداران شد. ثانیاً، چند روز قبل از عرضه، Street Fighter 6 نرم افزار ضد دستکاری و ضد تقلب جنجالی Denuvo را اضافه کرد.

با تشکر از Crowsmack برای ارائه آثار هنری مورد استفاده در مجموعه Spot On. کارهای بیشتر او را در وب سایت او بیابید:



تام و لوسی توضیح می‌دهند که چرا پیش‌سفارش‌ها می‌توانند نتیجه معکوس داشته باشند و چه کاری می‌توانید برای حمایت از توسعه‌دهندگان انجام دهید، بدون اینکه پولتان را به خطر بیندازید، و اگر قصد پیش‌سفارش را دارید، ملاحظاتی را برای جلوگیری از سوختن در نظر بگیرید.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که جمعه ها پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف اکثر برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، عمیقاً در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

، و بر

بخوانید  بازی Sea of Thieves در PS5 از کراس-پلی پشتیبانی می‌کند
،