رونمایی از نسخه Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds برای کنسول های نسل نهم و رایانه های شخصی


استودیوی سرگرمی Obsidian از نسخه انتخابی Spacer’s The Outer Worlds با تریلر جدیدی رونمایی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Obsidian Entertainment و Private Division بالاخره نسخه Spacer’s Choice بازی The Outer Worlds را برای پلتفرم های Xbox Series X منتشر کردند. آنها Xbox Series S، PlayStation 5 و PC را به نمایش گذاشتند. علاوه بر بازی پایه و بسته های الحاقی Murder on Eridanos و Peril on Gorgon، این نسخه شامل گرافیک و عملکرد بهبود یافته، محیط های با وضوح بالاتر و موارد دیگر می شود.

The Outer Worlds یک بازی نقش آفرینی تیراندازی اول شخص است که در آن بازیکنان پس از بیدار شدن از یک خواب طولانی در مسیر هالسیون و دیگر سیارات اطراف مبارزه می کنند. شما می توانید با تصمیم گیری های مختلف همراهان را انتخاب کنید و مسیر داستان را تغییر دهید. Spacer’s Choice Edition محدودیت‌های سطح کاراکتر را افزایش می‌دهد و راه‌های بیشتری برای سفارشی کردن کاراکترها در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر بسته‌های الحاقی The Outer Worlds and the Murder on Eridanos و Peril on Gorgon را دارید، می‌توانید با قیمت پایین‌تری به Spacer’s Choice در همان پلتفرم ارتقا دهید. نسخه نسل نهم بازی Outer Worlds در تاریخ 16 مارس (7 مارس) برای کاربران پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام تاریخ اکران فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا