علاقه خالق Final Fantasy به عرضه بازی Fantasian بر روی کامپیوتر

طبق گزارش IGN ژاپن اخیرا هیرونوبو ساکاگوچیخالق سری فاینال فانتزی، طی یک جلسه پرسش و پاسخ در Magic 2023 در موناکو، به سوالات طرفداران درباره Fantasian، که هنوز مختص اپل آرکید است، پاسخ داد. او توضیح داد که این بازی نقش آفرینی کلاسیک ژاپنی که در سبک Final Fantasy ساخته شده است، در حال حاضر در انحصار Apple Arcade است. او همچنین می‌خواهد آن را روی رایانه شخصی نیز منتشر کند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ساکاگوچی ادامه داد: «ما درخواست‌های زیادی برای انتشار بازی بر روی پلتفرم رایانه شخصی دریافت کرده‌ایم. همچنین درخواست هایی برای ساخت دنباله وجود دارد. بنابراین آماده ایم تا حد امکان به تلاش خود ادامه دهیم تا انتظارات هواداران را برآورده کنیم.»

بازی Fantasian در سال 2021 بر روی پلتفرم Apple Arcade منتشر شد. گیم پلی این اثر بر بازگشت به نبردهای سنتی و نوبتی اولین نسخه های سری بازی های فاینال فانتزی تمرکز دارد. حتی موسیقی این بازی توسط نوبوئو اوماتسو، آهنگساز معروف سریال فاینال فانتزی تولید شده اند. بازی Fantasian در سال 2021 با دو قسمت و چهار ماه عرضه شد. قبل از انتشار Fantasian، ساکاگوچی اشاره کرد که این بازی ویدیویی می تواند آخرین پروژه بزرگ او باشد.

هیرونوبو ساکاگوچی، خالق بازی Final Fantasy، اعلام کرد که علاقه مند به انتشار Fantasian برای رایانه های شخصی است.