رفع پرش فریم هنگام تجربه Assassin’s Creed Syndicate در کنسول PS5


به‌روزرسانی بازی Assassin’s Creed Syndicate مشکلاتی را که هنگام اجرای نسخه پلی‌استیشن 4 روی کنسول پلی‌استیشن 5 رخ می‌داد، برطرف می‌کند.

یوبی سافت آپدیت جدیدی را برای Assassin’s Creed Syndicate منتشر کرده است که در سال 2015 منتشر شده است.این آپدیت که برای نسخه پلی استیشن 4 منتشر شده است، مشکلات پرش فریم هنگام اجرای بازی را از طریق قابلیت سازگاری با عقب در کنسول پلی استیشن 5 برطرف می کند.

این آپدیت با عنوان Title Update 1.53 هیچ محتوای جدیدی به بازی Assassin’s Creed Syndicate اضافه نمی کند و در عوض به کاربران اجازه می دهد تا بدون هیچ مشکلی هر یک از آثار قدیمی یوبی سافت را بر روی کنسول نسل نهم سونی اجرا کنند. مشکل سوسو زدن که با آپدیت جدید حل شده است، اجرای بازی روی کنسول PS5 را تقریبا غیرممکن کرده است. این مشکل مخصوص اجرای نسخه PS4 روی کنسول 5 بود و در نسخه Xbox گزارش نشده بود.

یوبی سافت در حال حاضر روی چندین نسخه از Assassin’s Creed کار می کند، از جمله Assassin’s Creed Mirage، Assassin’s Creed Codename RED و Assassin’s Creed Codename HEXE. این شرکت ماه ها به پشتیبانی از بازی Assassin’s Creed Valhalla ادامه داد و مشکلات آن را با انتشار آپدیت های کوچک برطرف کرد. ظاهرا یوبی سافت نسخه های بعدی این سری را در E3 2023 به نمایش خواهد گذاشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نگاهی به تحولات استودیوهای راک‌استار در مسیر توسعه GTA 6