رونمایی از نسخه پلی استیشن 5 بازی Baldur’s Gate 3


بازی نقش آفرینی مورد انتظار Larian Studio، Baldur’s Gate 3 نیز در زمان عرضه برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

طرفداران باید منتظر بازی های فوق العاده ای در سال 2023 باشند، از جمله Baldur’s Gate 3. این بازی نقش آفرینی از استودیو Larian از زمان معرفی تاکنون توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. Balder’s Gate 3 در ابتدا قرار بود فقط برای رایانه‌های شخصی عرضه شود، اما سازندگان اکنون تأیید کرده‌اند که زمان‌بندی تغییر کرده است.

استودیوی Larian در جریان رویداد State of Play تایید کرد که Baldur’s Gate 3 در زمان عرضه برای کاربران پلی استیشن 5 نیز در دسترس خواهد بود. با توجه به موفقیت کارهای قبلی این استودیو روی کنسول ها، این تعجب آور نیست. آثاری که در عرصه تجاری عملکرد خوبی داشته و نظر منتقدان را به خود جلب کرده است. استودیو Larian تریلر جدیدی از گیم پلی نسخه PS5 بازی Balder’s Gate 3 منتشر کرده است که مکان ها و شخصیت های مختلف بازی و همچنین نبردها را به نمایش می گذارد.

در گذشته، استودیو لاریان تایید کرد که بازی Baldur’s Gate 3 در آگوست 2023 منتشر خواهد شد. سازنده اکنون اعلام کرده است که بازیکنان چه زمانی باید انتظار انتشار بازی را داشته باشند. Balder’s Gate 3 در تاریخ 9 سپتامبر 1402 (31 اوت 2023) برای کاربران پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

دانلود فیلم آپارات

بخوانید  نمایش The Division Heartland و Resurgence در یوبیسافت فوروارد آتی