تعداد بازیکنان Deathloop به پنج میلیون نفر رسیده است

Deathloop را می توان یکی از بازی های متفاوت اما آشنای استودیو Arkane دانست که در گذشته بازی هایی مانند Dishonored و Prey را توسعه داده است. Deathloop ابتدا در سال 2021 برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر شد و از سال گذشته برای کاربران Xbox Series X در دسترس قرار گرفت.Xbox Series S قرار گرفت. مشترکین گیم پلی و مشترکین دو سطح برتر اشتراک پلی استیشن پلاس ماه ها به Deathloop دسترسی داشتند.

استودیو آرکین به تازگی آمار جدیدی از Deathloop را در حساب کاربری توییتر بازی منتشر کرده است.

استودیو آرکین آمار و اعداد جدیدی از این بازی را در حساب کاربری Deathloop در توییتر منتشر کرده است. می دانیم که Deathloop امروز پنج میلیون بازیکن را جذب کرده است. آماری که تعداد نسخه های فروخته شده را نشان نمی دهد، بلکه تعداد کل افرادی را نشان می دهد که حداقل یک بار Deathloop را تا به امروز تجربه کرده اند.

بازیکنانی به عنوان کلت به مدت 70933 سال در سیاه ریف بوده اند که خلیج Karl آخرین محیط کشنده و Updaam اولین محیط کشنده بازیکنان است. در نهایت مشخص شد که 79 درصد از مرگ‌ها به دلیل تیراندازی و تنها 8 درصد به دلیل شلیک گلوله بوده است. در این میان بد نیست به نکات جیسون کلی صداپیشه کلت درباره محتوای جدید Deathloop اشاره کنیم. این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد معرفی بسته الحاقی یا دنباله ای برای بازی Deathloop باشیم. با این نسخه ها، باید منتظر بمانیم و ببینیم استودیو Arkin برنامه ای برای آینده Deathloop دارد یا خیر.

بخوانید  این احتمال وجود دارد که چندین سریال هری پاتر ساخته شود
پاشنه بهار رایج ترین جواهری است که برای دو شخصیت کلت و جولیانا استفاده می شود. سازندگان در ادامه آمار مربوط به مجموع ساعت های تجربه بازی توسط بازیکنان مختلف را با توضیحات جالب منتشر کرده اند. آنها گفتند که کلت به مدت 190 سال برای دال اتر نامرئی بوده و به دلیل Shift تقریباً هفت سفر به ماه داشته است. سپس آمارهای جالب دیگری از بازیکنان بازی Deathloop منتشر شد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر