رونمایی از زنگیف، کامی و لیلی در تریلر جدید Street Fighter 6

در جریان رویداد State of Play، کپکام تریلر بازی Street Fighter 6 را به نمایش گذاشت و شخصیت های جدیدی در جریان آن معرفی شدند.

در جریان رویداد State of Play که صبح امروز ۱۴ اسفند ماه پخش شد، شاهد رونمایی از شخصیت های قمی، زنگیف و لیلی در بازی Street Fighter 6 بودیم. کومی و زنگیف دو شخصیت قدیمی و محبوب این مجموعه هستند و لیلی شخصیتی که کاربران در نسخه ششم با آن آشنا خواهند شد. زنگیف تقریباً همان چیزی است که در گذشته از نظر ضربات و کمبوها دیده بودیم و کمبوهای او واقعاً می توانند دشمن را در موقعیت بدی قرار دهند. از طرفی لیلی را می توان شخصیتی بسیار سریع دانست و از روحیات مختلفی برای مبارزه استفاده می کند.

مدتی پیش رویداد Street Fighter کپکام برگزار شد و قبل از آن کپکام اعلام کرده بود که کاربران نباید انتظار اطلاعات جدیدی در مورد Street Fighter 6 داشته باشند. در این بین طرفداران منتظر تریلر دو شخصیت قامی و زنگیف بودند. بنابراین، با معرفی رویداد State of Play سونی، طرفداران انتظار داشتند کپکام نمایش جدیدی را برگزار کند.

در نهایت طراحی مشابهی نسبت به گذشته دارد. ضربات چرخشی او به اشکال مختلف و ترکیب آنها با یکدیگر از نشانه های مبارزه است و همچنین در تریلر حضور این شخصیت در Street Fighter 6 نشان داده شد. نظر با ما بازی Street Fighter 6 12 ژوئن 1402 برای رایانه های شخصی، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

بخوانید  افزایش احتمال خرید Balistic Moon Studio توسط سونی
از یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر