دیدگاه اصلی سازندگان Dead Island 2 بسیار پیچیده بود

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی Dead Island 2 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استودیو Dumpster قبلا تایید کرده بود که دیدگاه اصلی Yager هرگز به عنوان الهام بخش Dead Island 2 مورد استفاده قرار نگرفت. این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X موجود است. Xbox Series S موجود است.

Dead Island 2 از زمان معرفی خود در سال 2014، چرخه توسعه طولانی را با تاخیرهای متعدد، راه اندازی مجدد و تغییرات در تیم توسعه پشت سر گذاشته است. به همین دلایل بسیاری از طرفداران بازی های زامبی کشی در موفقیت آن تردید داشتند. با این حال، استودیو Dumpster در نهایت توانست یک بازی اکشن و نقش آفرینی قابل قبول مبتنی بر زامبی را به گفته برخی از کاربران و منتقدان منتشر کند. به گفته منتقدان، یکی از نقاط قوت این اثر به تاکید سازندگان بر عناصر سریال مربوط می شود. اکنون، جیمز ورال، مدیر خلاقیت، در مصاحبه‌ای ویدیویی که اخیراً توسط IGN منتشر شد، توضیح داد که تمرکز سازندگان یکی از رویکردهای اصلی توسعه Dead Island 2 بوده است.

به گفته Verrall، دیدگاه اصلی استودیو Yager هنگام معرفی بازی Dead Island 2 در سال 2014 بسیار پیچیده و غیرقابل درک به نظر می رسید. او ادامه داد که وقتی استودیو Dumpster توسعه بازی را بر عهده گرفت، آنها قصد داشتند رویکردی روان‌تر و متمرکزتر برای توسعه آن داشته باشند و بیشتر بر روی محتوایی تمرکز کنند که به عنوان سنگ بنای بازی دیده می‌شود. یک تجربه جزیره مرده.

بخوانید  Shadow and Bone فصل 2 تاریخ انتشار تصاویر جدید اعلام شد
به گفته کارگردان بازی Dead Island 2، استودیو Dumpster رویکرد بدوی و پیچیده بازی را کنار گذاشته تا بر عناصر اصلی سری تمرکز کند.

Worrall توضیح داد: “من فکر می کنم مشکل برخی از بازی ها به طور کلی پیچیدگی رویکرد توسعه دهندگان برای پیشرفت آنها است. وقتی استودیو می خواهد پروژه خود را با این رویکرد تکمیل کند، با مشکل مواجه می شود. بنابراین، در اوایل توسعه، ما تصمیم گرفتیم روی داستان بازماندگان در مقابل زامبی ها تمرکز کنیم و با موتور ضربتی خود، نبردهای خونین و ملموس را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم.”

نبردهای مرگبار با مردگان در جزیره مرده 2