کوپن های بازی سوییچ الزامی دارند که ممکن است متوجه آن نشده باشید

با در نظر گرفتن این موضوع، پیشنهاد کوپن‌های بازی برای برخی از بهترین بازی‌های نینتندو ارزش زیادی دارد. علاوه بر The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Tears of the Kingdom، می‌توانید چندین عنوان Pokemon، Fire Emblem Engage، Metroid Dread و موارد دیگر را از طریق این تبلیغات به دست آورید. اگرچه احتمالاً می توان گفت که قبل از رسیدن به تاریخ انقضای این پیشنهاد، نباید منتظر انتشار Metroid Prime 4 باشید.

و بله، برخی از افراد مجبور بودند از این بند به روش سخت مطلع شوند.

راه حل آسانسور نینتندو برای این کوپن های بازی این است که پس از خرید آنها، می توانید از آنها در دو بازی از کتابخانه نینتندو استفاده کنید. کوپن های بازی Nintendo Switch 100 دلار قیمت دارند و فقط در صورت داشتن یک حساب کاربری Nintendo Switch آنلاین می توان آنها را خریداری کرد که در این فرآیند 20 دلار برای شما صرفه جویی می شود، زیرا بازی های Nintendo معمولاً 60 دلار قیمت دارند. لیست بازی‌های واجد شرایط شامل بازی‌هایی مانند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom است، اما نکته اینجاست که این کوپن‌ها تاریخ انقضا دارند.

بازی‌های شخص اول نینتندو به ندرت به فروش می‌رسند، و با آزمایش The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای بازی‌های 70 دلاری این شرکت، این قیمت مدام در حال افزایش است. با این حال، راهی برای دور زدن این موضوع وجود دارد، زیرا کوپن‌های بازی Nintendo Switch می‌توانند به شما تخفیف زیادی بدهند، اما ممکن است بخواهید قبل از گرفتن آن، چاپ دقیق آن را بخوانید.

بخوانید  سعی کنید یک اقتباس مناسب در ویدیوی پشت صحنه سریال The Last of Us ارائه دهید

توسط وب سایت نینتندوشما 12 ماه فرصت خواهید داشت تا از کوپن ها استفاده کنید و شما باید یک اشتراک آنلاین Nintendo Switch فعال داشته باشید. “در زمان خرید و بازخرید کوپن‌های بازی Nintendo Switch، عضویت آنلاین پولی Nintendo Switch الزامی است. کوپن‌های بازی Nintendo Switch باید ظرف 12 ماه از تاریخ خرید بازخرید شوند، فاقد ارزش نقدی هستند و نمی‌توان آنها را انتقال داد، بازگرداند یا بازخرید کرد. پول نقد،» در متن آمده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر