سعی کنید یک اقتباس مناسب در ویدیوی پشت صحنه سریال The Last of Us ارائه دهید

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس مثل پری، گراهام گرین همانطور که مارلون و الین مایلز آنها در نقش فلورانس بخشی از بازیگران سریال Last of Ace هستند.

دانلود فیلم آپارات

شبکه آنلاین HBO Max اولین ویدیوی پشت صحنه سریال The Last of Us را به اشتراک گذاشته است.

سپس بینندگان می توانند درباره زمان باز شدن داستان و ظهور عفونت قارچی Cordyceps که به دلیل تأثیر آن بر ذهن با یک ویروس معمولی متفاوت است، اطلاعات بیشتری کسب کنند. در این ویدئو پدرو پاسکال این نشان می دهد که چگونه مرگ یک شخصیت برای همیشه زندگی جوئل میلر را تغییر می دهد. پس اگر سری بازی The Last of Us را تجربه نکرده اید و نمی خواهید چیزی در مورد داستان بدانید، ویدیو را تماشا نکنید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که HBO Max اولین ویدیوی پشت صحنه سریال The Last of Us را منتشر کرده است.این ویدیو شامل صحنه های کلیدی از اقتباس تلویزیونی Last of Us و توضیحاتی از این تیم است. در طرح جالبش در ابتدای این ویدیو تعدادی کلیپ مربوط به مراحل فیلمبرداری سریال از جمله لحظه حساس رابطه الی ویلیامز و رایلی آبل از بسته الحاقی Left Behind اولین بازی این مجموعه نمایش داده می شود.

بخوانید  Stellar Blade - تمام لباس های آدام و لیلی

در این ویدئو بلا رمزی او یک بار دیگر اشاره می‌کند که سازندگان از او خواسته‌اند بازی‌های The Last of Us را تجربه نکند، اما او مخفیانه ویدیوهایی از بازی‌ها را تماشا می‌کند تا برای نقش الی آماده شود. در پایان این ویدیو، طرفداران می توانند تصاویر بیشتری از پشت صحنه سریال Last of Ace را نیز تماشا کنند. اولین قسمت از فصل اول سریال The Last Of Us در تاریخ 15 ژانویه 2023 (26 ژانویه به وقت ایران) پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us، HBO می نویسد: “داستان سریال 20 سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات یک دختر 14 ساله به نام الی از یک قرنطینه خالی از سکنه استخدام می شود. چیزی که در وادی امر ساده به نظر می رسد به زودی به سفری ترسناک و خشونت آمیز تبدیل می شود. آنها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.”

کریگ مازنخالق، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی Last of Ace درباره اقتباس‌های بازی توضیح داد: «وقتی در حال اقتباس از چیزی مانند یک بازی ویدیویی هستید، تغییرات باید هوشمندانه انجام شوند. داستان های بیشتری می گوییم. در این میان حوادث زیادی در حال وقوع است.»