آزمایش کنندگان می گویند بازی Starfield فراتر از همه انتظارات است


گروهی از آزمایش کنندگان بازی Starfield اعلام کردند که ساخته جدید Bethesda از نظر مقیاس و عمق دنیای بازی فراتر از انتظارات آنها بوده و همه را تحت تاثیر قرار داده است.

در طول پادکست XNC گزارش شد که آزمایش کنندگان بازی Starfield بسیار تحت تاثیر وسعت و عمق بازی قرار گرفتند.گفته می شود این بازی تمام انتظارات را برآورده می کند و حتی فراتر از آن ظاهر می شود. استارفیلد به عنوان “بزرگتر” و “جاه طلب تر” از آنچه قبلا تصور می شد توصیف می شود.

این ادعاها توسط کالت ایستوود، تولید کننده محتوا در دنیای بازی مطرح شده است. ایستوود گفت که این اطلاعات را از چندین منبع مرتبط با این پروژه شنیده است. به گفته وی، آزمایش کنندگان به وضوح اعلام کرده اند که این بازی بسیار بزرگتر از تمام آثار قبلی بتسدا است و امثال Fallout و Elder Scrolls در کنار آن بسیار کوچک به نظر می رسند. البته، با آنچه قبلاً از بیش از 1000 سیاره قابل کشتیرانی در دنیای بازی شنیده ایم، چنین مقیاس عظیمی از بازی قابل انتظار بود.

دنیای بازی STARFIELD

ایستوود گفت که قصد ندارد با این اظهارات بازی استارفیلد را بیش از حد تبلیغ و تمجید کند، اما بازخوردهایی که او تاکنون دریافت کرده است بسیار مثبت بوده است. حتی گیمرهایی که در ابتدا نسبت به استارفیلد دو شک داشتند، نظرات خود را کاملاً روی این بازی معطوف کردند و هرگز به سطح او نرسیدند.

این بازی کاوش فضایی نامحدود در کهکشان را شبیه هیچ بازی دیگری شبیه سازی می کند و دامنه و مقیاس رقبایی مانند No Man’s Sky را به چالش می کشد. توسعه دهندگان Bethesda با دسترسی به صدها سیاره که هر کدام مضامین و ویژگی های ساختاری خاص خود را دارند، داستان ها و رویدادهای بی شماری در اختیار دارند که می توانند پتانسیل رشد این بازی را برای همیشه حفظ کنند.

بخوانید  Uncharted 2 یک قدم به تولید نزدیک تر است

اخیراً صفحه پشتیبانی بازی Starfield در وب سایت Bethesda راه اندازی شد و بار دیگر تایید کرد که این بازی در نیمه اول سال 2023 عرضه خواهد شد. بازی مورد انتظار

والپیپر بازی Starfield

بتسدا به تازگی اعلام کرده است که امکان سفر به سیاره زمین در استارفیلد وجود دارد. علاوه بر این، گفته شده است که تصمیمات بد در طول این بازی نقش آفرینی می تواند منجر به مرگ غیرقابل برگشت یک شخصیت بازی شود و جوامع کوچک و بزرگ و گروه های بازی نقش بیشتری در پیشبرد اهداف بازی دارند و بازیکن به سادگی نمی تواند داستان را به تنهایی کارگردانی کند.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.