مدیر بازی جنگ ستارگان یوبی سافت توییت قبلی خود را تصحیح کرد

گفتنی است که بازی Star Wars استودیوی Massive نیز در سال 2021 معرفی شد. تایید شده است که این اثر در مراحل اولیه تولید قرار دارد و تیم سازنده در حال استفاده از موتور گرافیکی Snowdrop خود برای تولید آن هستند. ماه گذشته، سازنده بازی به دنبال افرادی بود که نسخه بیلد را آزمایش کنند.

مدیر بازی جنگ ستارگان یوبی سافت پیشتر گفته بود 2023 سال بزرگی خواهد بود، او این توییت را تصحیح کرد و توضیح داد که در مورد فعالیت بزرگ تیم های سازنده بازی در این سال صحبت می کند.

ظاهراً این اثر قرار است در سال مالی آینده منتشر شود. سال مالی ذکر شده از 1 آوریل 2023 (12 آوریل 1402) آغاز و در 31 مارس 2024 (12 آوریل 1403) به پایان می رسد. این احتمال وجود دارد که یوبی سافت قبل از آن اطلاعاتی در مورد بازی آواتار منتشر کند و حتی اخیرا اطلاعاتی در مورد آن فاش شده است.

او همچنین گفت که منتظر شنیدن اخبار رسمی یوبی سافت باشید. لازم به ذکر است که Geraiti این گفته که بازی Star Wars Mesio در سال جاری معرفی خواهد شد را نه تایید و نه تکذیب کرده است. این استودیو در حال توسعه Avatar: Frontiers of Pandora برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی است.

جولیان گریتی، مدیر یوبی سافت مسیو با انتشار توییتی در ابتدای سال، عده ای را به این فکر انداخت که بازی Star Wars این استودیو امسال رونمایی می شود. اما Gravity اکنون توییت قبلی خود را توضیح داده است: “برای روشن بودن، منظورم این بود که سال 2023 سال بسیار خوبی برای تیم های ما خواهد بود که بازی ما را می سازند (که شما می توانید بخشی از آن باشید.”

بخوانید  Meilleurs haut-parleurs d'ordinateur pour les jeux