امکان راه اندازی مجدد سری بازی Dead Rising

Capcom در دهه گذشته با سری بازی های Resident Evil، Devil May Cry، Street Fighter و Monster Hunter موفقیت های زیادی کسب کرده است. در حالی که این سری بازی همچنان به رشد خود ادامه می دهد، اما در میان آخرین اخبار بازی، متوجه می شویم که ظاهرا کپکام می خواهد یکی از سری بازی های قدیمی خود را احیا کند.

Jez Corden ادعا کرده است که Capcom در حال کار بر روی ریبوت سری محبوب Dead Rising است.

همانطور که Jez Corden از Windows Central Media گزارش داد، طرفداران باید منتظر بازگشت سری محبوب Dead Rising باشند. این گزارشگر اخیرا توییت جدیدی منتشر کرده و مدعی شده است که Capcom در حال حاضر مشغول کار بر روی راه اندازی مجدد این سری زامبی است. اگرچه Corden به پلتفرم های مقصد بازی اشاره ای نکرد، اما در صورت صحت این شایعه احتمالا با یک محصول کراس پلتفرم روبرو خواهیم بود.

البته این موارد هنوز به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده اند و باید منتظر زمان بیشتری برای انتشار اطلاعات موثق از کپکام باشیم. بازی Dead Rising یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های کپکام بود که به موفقیت های بزرگی دست یافت، مخصوصاً با انتشار اولیه; بنابراین، احتمالاً بسیاری از طرفداران همچنان منتظر هستند تا نسخه جدیدی از آن را تجربه کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر Like a Dragon: Infinite Wealth موفقیت حیاتی بازی را نشان می دهد