تریلر جدید فیلم اوپنهایمر منتشر شد

همانطور که شما دوستان عزیز یک گیمر احتمالا می دانید داستان این فیلم حول محور شخصیت می چرخد جی رابرت اوپنهایمر و ساخت بمب اتمی (اولین سلاح هسته ای جهان) در حال انجام است. رویداد تاریخی که به بمباران دو شهر ناکازاکی و هیروشیما در ژاپن انجامید و به جنگ جهانی دوم پایان داد. کیلیان مورفی بازیگر مشهور ایرلندی ایفای نقش این شخصیت را بر عهده دارد. این فیلم با دوربین های آی مکس فیلمبرداری شده است.

دانلود از آپارات

نظرت چیه عزیزم؟ آیا کارهای قبلی این کارگردان را برای این فیلم تماشا کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به تازگی سازندگان اوپنهایمر تریلر جدیدی از این اثر مورد انتظار منتشر کرده اند.

کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور.، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رامی مالک، بنی صفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، متیو مودین، آلدن ارنرایش، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، داوود داسمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکی است، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دوفراری، هریسون گیلبرتن، اما دومان، گری اولدمن و ماتیاس شوایگوفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اوپنهایمر به ایفای نقش می پردازند.

بدون شک می توان از فیلم اوپنهایمر به عنوان یکی از موردانتظارترین فیلم های امسال نام برد. کاری که آن را هدایت می کند کریستوفر نولان کارگردان نامی شناخته شده در سینمای جهان است. در اخبار سینما و تلویزیون، ساعاتی پیش تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شد. تریلر مورد انتظار ما را با حال و هوای اثر سینمایی مورد نظر و احساسات شخصیت های درون آن به اشتراک می گذارد. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید.

بخوانید  بازی The Rise of the Ronin درجات سختی متفاوتی دارد

تریلر جدید فیلم اوپنهایمر در آستانه اکران اثر جدید دنیای سینمایی مارول، Guardians of the Galaxy 3 در سینماهای IMAX منتشر شد. در این ویدیوی نزدیک به 3 دقیقه ای علاوه بر نمایش بیشتر شخصیت اوپنهایمر ، می توانید چند فیلم از این شخصیت را مشاهده کنید لزلی گرووز من آن هستم مت دیمون وظیفه ایفای نقش خود را بر عهده گرفته است. همچنین با شخصیت کتی اوپنهایمر همسر این شخصیت تاریخی امیلی بلانت ما وظیفه داریم نقش خود را ایفا کنیم. از سوی دیگر، ویدیوی جدید نگاهی به جامعه ای دارد که توسط مهندسان و خانواده های آنها در لوس آلاموس تشکیل شده است.