در اینجا چه کسی صداپیشگی Hot Ganondorf در Zelda: Tears Of The Kingdom را بر عهده دارد

نسخه‌های دیگر بازی شامل نسخه کالکتور ژاپنی است که همراه با کارد و چنگال بسیار زیبا ارائه می‌شود، و اگر می‌خواهید مقداری پول پس انداز کنید، می‌توانید Tears of the Kingdom را از طریق تبلیغات Switch Game Vouchers Nintendo که به شما امکان می‌دهد دو بازی را با قیمت ۱۰۰ دلار دریافت کنید، بگیرید.

Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می برای سوییچ منتشر می‌شود، که تنها چند هفته دیگر باقی مانده است، اما انتظار برای طرفدارانی که واقعاً تریلر جدید را دوست داشتند و می‌خواهند هم‌اکنون بازی کنند، اعصاب خردکن است. در حالی که منتظر هستید، چرا نگاهی به تحقیقات عمیق GameSpot در مورد اندازه Ganondorf بیندازید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Tears of the Kingdom اولین بازی منتشر شده نینتندو خواهد بود که با قیمت 70 دلار به فروش می رسد. داگ بوسر، رئیس نینتندو آمریکا در مصاحبه ای توضیح داد که وقتی طرفداران متوجه شوند که این ماجراجویی زلدا چقدر “عمیق” است، قیمت آن توجیه می شود.

مرسر به خاطر صداپیشگی لئون کندی در Resident Evil 6، Deadshot در Injustice 2 و کول کسیدی در Overwatch و دیگر شخصیت ها شناخته شده است. مرسر 40 ساله همچنین رئیس شرکت Critical Role Productions است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، گانوندورف شرور سریال را بازگرداند و کسی جز صداپیشه پرکار و استاد منتقد سیاه چال، متیو مرسر، صداپیشگی او را بر عهده نخواهد داشت.

بخوانید  هر دو Godzilla X Kong و Godzilla Minus One به شدت تحت تأثیر گربه ها بودند

مرسر در توییتر گفت که این یک “افتخار بزرگ” است که در نقش گانوندورف بازی کنم و افزود که امیدوار است بتواند عدالت شخصیت را در دنباله مورد انتظار Breath of the Wild انجام دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر