ساخت سریال کمدی جدید بیگ بنگ تئوری برای پخش از شبکه مکس

بازیگران اصلی سریال شلدون جوان

با ادغام HBO Max و Discovery Plus، این شبکه با نام Max شناخته می شود و اشتراک ماهانه آن به 16 دلار می رسد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونسری دیگری از دنیای سری Big Bang Theory در دست ساخت است. برادران وارنر به طور رسمی اسپین آف جدیدی از سریال The Big Bang Theory را برای پخش از شبکه Max تایید و اعلام کرد و چاک لور، یکی از سازندگان سریال اصلی، برای ساخت سری جدید The Big Bang Theory بازخواهد گشت. نظریه انفجار بزرگ.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سری جدید The Big Bang Theory منتشر نشده است و این سریال کمدی هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و در این مرحله هنوز مشخص نیست که کدام شخصیت یا شخصیت های سری جدید The تئوری بیگ بنگ بر روی آن تمرکز خواهد کرد. . در هر صورت این سریال قرار است دومین همکاری مکس و چاک لوری باشد که به تازگی سریال How to Be a Bookie را برای Max Network با همکاری نیک باکا تولید کرده اند.

سریال تئوری بیگ بنگ در سال 2007 از شبکه CBS شروع به پخش کرد و این سریال کمدی به سرعت بسیار محبوب شد. در مجموع 12 فصل و 279 قسمت از سریال تئوری بیگ بنگ تولید و پخش شده است و تاکنون 122 قسمت از سریال شلدون جوان تولید و پخش شده است. با توجه به محبوبیت سریال تئوری بیگ بنگ در HBO Max، ایجاد یک سریال جدید برای شبکه مکس چندان تعجب آور نیست.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania Blu-ray مشخص شد

برادران وارنر در حال توسعه یک سری اسپین آف جدید بر اساس این مجموعه است The Big Bang Theory از شبکه Max پخش می شود.

همچنین سریال جدید Big Bang Theory قرار است دومین اسپین آف این مجموعه کمدی باشد و پیش از آن شاهد ساخت سریال شلدون جوان با محوریت دوران کودکی شلدون کوپر برای شبکه CBS بودیم که هم اکنون در حال ساخت است. فصل ششم این سریال کمدی کمدی و سریال شلدون جوان نیز برای فصل هفتم تمدید شده است. علاوه بر این، تمام فصول The Big Bang Theory و همچنین 5 فصل اول Young Sheldon برای کاربران HBO Max در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر