دانلود بازی اندروید و آیفون Street Fighter: Duel

بازی اندروید و آیفون Street Fighter: Duel تنها از بازیکن می خواهد که یکی از نیروهای خود را برای استفاده از یک قدرت خاص انتخاب کند. همانطور که مبارزه به طور خودکار شروع می شود و هر چند ثانیه یک بار یک نوار آبی رنگ در پایین صفحه پر می شود که نشان می دهد چه مدت از قدرت ویژه استفاده شده است.

سیستم سطح بندی و انتخاب شخصیت در بازی Street Fighter: Duel

اگرچه مانند نسخه های اصلی و کنسولی این سری، کنترل مستقیمی بر روی بردها و مبارزات نداریم، اما انتخاب اینکه کدام یک از شخصیت ها از قدرت ویژه خود استفاده کنند بسیار مهم و کلیدی است. بنابراین تنها با چند انتخاب، مسیر مسابقه می تواند کاملاً تغییر کند. Street Fighter: Duel از نظر گرافیکی نیز عملکرد خوبی دارد و از افکت ها و رنگ های گرافیکی فوق العاده و زیبایی بهره می برد. در پایان باید گفت Street Fighter: Duel با وجود تفاوت های فراوانی که با نسخه های کنسولی خود دارد، می تواند حس آشنایی را به طرفداران سری Street Fighter و کتاب های مبارزه ای القا کند و تجربه ای مفرح را برای بازیکنان رقم بزند.

دانلود بازی Street Fighter: Duel

بازی The Street Fighter: Duel شکل متفاوتی از سری محبوب و محبوب Street Fighter را در قالب یک اثر هنری آنلاین و بازی نقش آفرینی به تصویر می کشد. در ادامه با یک گیمر همراه باشید تا بازی موبایل Tree Fighter: Duel را معرفی کنیم.

تصمیمات بازیکنان در زمینه تراز کردن و انتخاب شخصیت ها بیشترین تأثیر را در تعیین نتیجه مسابقات دارد.

بخوانید  تاریخ عرضه بازی Moonscars با انتشار تریلری مشخص شد

علاوه بر این، Street Fighter: Duel به بازیکن اجازه می دهد تا هر یک از نیروهای خود را به آیتم های مختلف مجهز کند تا از قدرت های بیشتری در زمینه هایی مانند آسیب یا سلامتی برخوردار شود. اما آیتم ها نیز تنوع بسیار بالایی دارند و می توانند نقش مهمی در پیروزی بازیکن داشته باشند. بنابراین همانطور که قبلا ذکر شد، بیشتر فعالیت های بازیکن مربوط به مدیریت و انتخاب قبل از شروع رویدادها است. با این حال، جدا از ساده بودن، گیم پلی مبارزاتی بسیار هیجان انگیز طراحی شده است و می تواند بازیکن را درگیر نبردها کند.

گیم پلی بازی Street Fighter: Duel

اگرچه هوش مصنوعی کنترل اصلی شخصیت ها را بر عهده می گیرد، اما همچنان نقش بازیکن بسیار پررنگ و تعیین کننده است. به خصوص مدیریت و فعالیت های خاص در شروع بازی، قسمت اصلی و تاثیرگذار بازی را تشکیل می دهد.کاراکترها علاوه بر تنوع قدرت و ظاهر بسیار، همگی دارای سیستم سطح بندی بسیار گسترده ای هستند. به همین ترتیب انتخاب شخصیت ها و همچنین ارتقای هر یک از آنها تصمیمات کلیدی و مهمی محسوب می شود که تاثیر زیادی در شکست یا پیروزی هر مسابقه دارد.

Street Fighter یکی از سری بازی های پرطرفدار کپکام است که طی سال ها با عرضه های متعدد به موفقیت های زیادی در پلتفرم های مختلف دست یافته است. اکنون Street Fighter: Duel روی پلتفرم های اندروید و آیفون وارد شده است تا این بار تجربه مبارزه در دنیایی پر از درگیری را به گونه ای متفاوت به بازیکنان منتقل کند. در واقع از نظر گیم پلی Street Fighter: Duel شباهتی به آثار اصلی این سری یا عناوین دیگری مانند Mortal Kombat ندارد و بیشتر انتخاب محور است. به طور کلی بازی به صورت آنلاین انجام می شود و دارای رویدادهای تک نفره به صورت رویداد یا فصل است.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection
بخش چند نفره شامل سه حالت به نام‌های Arena، Battle Royale و Super Showdown است که هر کدام با رسیدن به سطوح مختلف در دسترس قرار می‌گیرند. اما ویژگی مهمی که Street Fighter: Duel را از نسخه های اصلی آن متمایز می کند، کنترل شخصیت ها توسط هوش مصنوعی است. بازیکن تنها با اتخاذ تصمیمات مختلف قبل از شروع و در حین مبارزه می تواند بر نتیجه مسابقات تأثیر بگذارد.