چورچس علاقه مند به Death Stranding 2


باند Chvrches می گوید که اگر کوجیما برای کار روی Death Stranding 2 به آنها مراجعه کند، آنها به سرعت این پیشنهاد را می پذیرند.

چورچس، یک گروه موسیقی پاپ سینت/تکنو اسکاتلندی، اعلام کرده است هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding 2 برای همکاری در این کتاب با آنها تماس می گیرد، آنها به سرعت پیشنهاد او را می پذیرند. رسانه NME از مارتین دوهرتیسینت سایزر گروه (نوعی ساز الکترونیکی که صداهای آلات موسیقی مختلف را بازتولید می کند) پرسید که آیا برای بازی جدید کوجیما آهنگی می نویسند؟ او گفت:

“بسیار خوب، ما در دسترس هستیم. هنوز هیچ برنامه رسمی وجود ندارد. ما صحبت کرده ایم و گفته ایم که می خواهیم دوباره با هم کار کنیم. هنوز چیزی مشخص نیست و بحث ها در حال انجام است. منظورم این نیست که همه چیز بگوید، می تواند ما لطفا در بازی باشیم و کوجیما می گوید نه.اما من نمی دانم.ما به ایجاد یک رابطه واقعا خاص با کوجیما ادامه می دهیم و فکر می کنم ما این را درک می کنیم و او ما را درک می کند. اگر تماسی برای همکاری وجود داشته باشد، بله. ما به سرعت آن را می پذیریم.”

چهره نگران یکی از شخصیت های بازی Death Stranding 2

گفتنی است گروه چورچس در سال 2019 قطعه ای برای بازی Death Stranding ساخته و سابقه ساخت موسیقی بازی Mirror’s Edge Catalyst را نیز دارد. کوجیما یکی از طرفداران بزرگ این گروه است و زمانی که گروه در ژاپن شروع به کار کرد، با آنها وقت گذراند. بازی Death Stranding 2 در مراسم The Game Awards 2022 معرفی شد و در حال حاضر برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است.

بخوانید  Helldivers 2 Brings The Boom With Its April Warbond