حضور بازیگر Transformers 5 در فیلم جدید Alien

ایزابلا مرسده در فیلم دختر شیرین

ایزابلا مرسده بازیگر فیلم های Transformers: The Last Knight و Sicario: Day of the Soldado به جمع بازیگران فیلم جدید Alien اضافه شد.

این ایده تا اواخر سال گذشته در ذهن اسکات ماندگار شد، زمانی که او بدون هیچ مشکلی با آلوارز تماس گرفت و از او پرسید که آیا هنوز برای این کار آماده است یا خیر. حالا ظاهراً رئیس استودیو قرن بیستم نیز از داستان آلوارز هیجان زده است و آن را یک داستان واقعاً خوب با شخصیت هایی توصیف می کند که قبلاً هرگز ندیده ایم. سریال Alien از نوح هاولی، خالق Fargo و Legion نیز برای FX و Hulu در حال توسعه است.

ریدلی اسکات او که قسمت اول فیلم بیگانه را در سال 1979 کارگردانی کرد و برای کارگردانی دو قسمت آخر بازگشت، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار اسکات فری در قسمت جدید بیگانه حضور دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از ایده و تصور آلوارز در دست نیست، اما منابع نزدیک ادعا می کنند که فیلم او هیچ ارتباطی با دیگر آثار قبلی ندارد. به گفته منابع، آلوارز یکی از طرفداران سرسخت سریال Alien است و سال ها پیش با ریدلی اسکات این ایده را مطرح کرد.

اسفند ماه گذشته خبری منتشر شد که حاکی از آن بود استودیو قرن بیستم و دیزنی در حال آماده سازی قسمت جدید Alien برای Hulu هستند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به فیلم جدید بیگانه اضافه شد. ایزابل مرسده او پس از توافق با استودیو قرن بیستم و والت دیزنی، در قسمت جدید فیلم بیگانه به ایفای نقش می پردازد. هیچ اطلاعاتی در مورد نقش مرسدس در دسترس نیست، اما کیلی اسپینی بازیگر Mare of Easttown قبلاً به فیلم جدید Alien پیوسته است.

بخوانید  لتیتیا رایت می گوید که پلنگ سیاه 3 در راه است

آثار بعدی مرسدس شامل فیلم مادام وب و فیلم Turtles All the Way Down است. فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت مردگان شیطانی، نفس نکش و دختری در تار عنکبوت در سال 2013، کارگردانی و نگارش فیلمنامه فیلم جدید ترسناک بیگانه را بر عهده دارد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم ساخته خواهد شد و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای بیگانه خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد وقایع فیلم جدید بیگانه مانند وجود یا عدم حضور زنومورف ها در دسترس نیست. ایزابلا مرسدس پیش از این در فیلم هایی مانند تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه، سیکاریو: روز سولدادو، خانواده فوری، دورا و شهر گمشده طلا، بگذار برف، روح رام نشده، پدر عروس، روزالین و دختر شیرین ظاهر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر