حالت های گرافیکی هاگوارتز Legacy روی کنسول ها فاش شده است

بخش بازی های برادران وارنر. دیسکاوری اخیراً سیستم مورد نیاز بازی را برای اجرای رایانه شخصی اعلام کرده بود که برای اجرای آن در بالاترین تنظیمات به یک سیستم قدرتمند نیاز دارد و فضای مورد نیاز 85 گیگابایت است. و یک بازی ویدئویی نقش آفرینی جهان باز است.

توجه داشته باشید که پس از چند بار تاخیر، سرانجام بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 10 فوریه (21 فوریه) سال جاری بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X عرضه خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) و نسخه Nintendo Switch در تاریخ 25 جولای 2023 (3 اوت 1402) در دسترس خواهند بود.

برند Portkey Games در پستی در صفحه پشتیبانی اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy روی کنسول های نسل بعدی دارای حالت های گرافیکی مختلف خواهد بود. یکی از این حالت ها Fidelity نام دارد که در آن بازی با نرخ فریم اجرا می شود 30 و حالت دیگر Performance است که نرخ فریم 60 را هدف قرار می دهد. این بازی همچنین با استفاده از نرخ نوسازی متغیر (VRR) تجربه تماشای بهتری را برای دارندگان تلویزیون فراهم می کند.

صداپیشه زن و مرد شخصیت اصلی سباستین کرافت که سابقه کار در Love, Death & Robots و Heartstopper و آملیا دریافت با یک داستان بازیگری در The Amelia Gething Complex و Emily.

این اثر، بازیکنان را به دنیایی فراتر از هاگوارتز و مکان‌های آشنا و جدید می‌برد، زیرا «نانوشته‌ها را زندگی می‌کنند و سفری خطرناک را برای کشف حقیقت پنهان دنیای جادوگران آغاز می‌کنند». در همین هفته صداپیشگان این کار نیز مشخص شدند از جمله سایمون پگ به عنوان فینیاس نیگلوس بلک، او همچنین مدیر هاگوارتز می شود.

بخوانید  بازیکن لگو فورتنایت نماد ارباب حلقه ها را بازسازی می کند: مکان دو برج

برادران وارنر جزئیات گرافیک هاگوارتز Legacy برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری S را منتشر کرد.