کنترلر بلوتوث Stadia با به روز رسانی بعدی فعال شد

علاوه بر این، توسعه‌دهندگانی که بازی‌های خود را در Stadia منتشر کرده‌اند، مدت‌هاست که روند مهاجرت بازیکنان خود را به پلتفرم‌های دیگر آغاز کرده‌اند. در همین راستا، شرکت‌هایی مانند یوبی‌سافت از طریق یوبی‌سافت کانکت، نسخه رایگان بازی‌هایی را که مشترکین در Stadia خریداری کرده‌اند و همچنین امکان انتقال کامل پیشرفت و ذخیره داده‌های خود را برای خریداران محصولات خود فراهم کرده‌اند تا بتوانند به ادامه با آنها در رایانه آزمایش کنید.

گوگل این خبر را از طریق یک پست توییتر منتشر کرد و توضیح داد که به‌روزرسانی بلوتوث برای کنترلر Stadia هفته آینده ارائه می‌شود. این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده است. سرویس ابری Google Stadia در 18 ژانویه برای همیشه غیرفعال می شود. در زمان اولین اعلام گوگل در مورد تعطیلی این سرویس، این شرکت تایید کرد که به هر کسی که مستقیماً از گوگل برای این پلتفرم خرید کرده باشد، مبلغی را بازپرداخت خواهد کرد.

با توجه به نزدیک شدن به زمان بسته شدن Stadia، گوگل اعلام کرده است که در آینده یک به روز رسانی برای کنترلر Stadia منتشر خواهد کرد تا فعال سازی بلوتوث آن را برای رایانه ها فعال کند و به خریداران اجازه دهد از این کنترلر بی سیم برای تجربه بازی های رایانه ای استفاده کنند. از سرویس ابری Stadia بازی کنید.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی سرنوشت در Stadia

به گفته گوگل، به‌روزرسانی کنترلر Stadia در هفته آینده به فعال کردن عملکرد بلوتوث آن در رایانه‌ها اختصاص دارد.

بخوانید  Final Fantasy XVI حدود 100 ماموریت جانبی خواهد داشت