جیغ 6: آخرین تریلر، اعلان های بازیگران، و هر آنچه می دانیم


اگر چند دهه پیش به ما می‌گفتید که سری Scream نه تنها در سال 2023 ادامه خواهد داشت، بلکه به سرعت مجموعه‌های جدیدی را ایجاد می‌کند، فرض می‌کردیم که آن‌ها کار را دوباره شروع کرده‌اند. اما نه – هر دنباله Scream، از جمله Scream 6 آینده، یک دنباله مستقیم بوده است که به همه چیزهایی که قبلاً آمده است می پردازد.

پس از اینکه جفت مقاومت‌ناپذیر Scream از طنز طنز خودارجاعی با یک فیلم اسلشر بسیار خوب در سال 1996 به موفقیت بزرگی تبدیل شد، کارگردان وس کریون یک سال بعد دنباله‌ای و سومین فیلم را در سال 2000 منتشر کرد. لحن خیره کننده، اظهار نظر و براندازی تا آنجا که ممکن است عاقبت و سه گانه است.

و بعد تمام شد، یا اینطور فکر می کردیم. اما کریون و نویسنده کوین ویلیامسون فیلم بسیار خوب Scream 4 را در سال 2011 منتشر کردند، این بار پس از بازسازی و راه‌اندازی مجدد قراردادها با طرحی موازی با فیلم اصلی و در عین حال همه چیز را در مسیری جدید قرار دادند. پس از مرگ کریون در سال 2015، به نظر می رسید که این سریال ممکن است برای همیشه به پایان برسد، اما در سال 2022 پنجمین فیلم از کارگردانان Devil’s Due تایلر ژیلت و مت بتینلی-اولپین را دریافت کردیم. این یکی از بهترین فیلم های این مجموعه بود، با وجود پخش همزمان پخش جریانی، در باکس آفیس عملکرد خوبی داشت و Scream 6 در مسیر سریع قرار گرفت.

شرحی ارائه نشده است

Scream 6 چه زمانی منتشر می شود؟

پارامونت ششمین فیلم Scream را برای اکران در 10 مارس 2023 برنامه ریزی کرده است. می توانید تریلر آن را اینجا تماشا کنید.

بخوانید  فیل اسپنسر در مورد قرارداد Activision و سیاست Xbox در مورد بازی های انحصاری صحبت می کند

آیا Scream 6 در تاریخ انتشار برای پخش در دسترس خواهد بود؟

خیر برخلاف آخرین فیلم، اکران اولیه Scream 6 فقط در سینما خواهد بود.

Scream 6 درباره چیست؟

این بار با بازماندگان سابق قتل‌های Ghostface به نیویورک می‌رویم، از جمله، اما نه محدود به شخصیت‌های اصلی آخرین فیلم که به پایان رسید. و البته یک قاتل جدید Ghostface ظاهر خواهد شد و احتمالاً برخی از آنها را ترور خواهد کرد. اما تریلر فقط یک صحنه را به ما نشان داد: قهرمانان ما در یک متروی شلوغ نیویورک در روز هالووین، با زیاد از افرادی که لباس شبح پوشیده اند. از جمله یکی که ممکن است معامله واقعی باشد.

شرحی ارائه نشده است

این بار چه بیتی است؟

هر فیلم Scream به دلیل طرح داستانی، طنز خود ارجاعی و متا تفسیر، تمرکز موضوعی داشته است. اولی درباره کنوانسیون های اسلشر، دومی درباره تروپ های دنباله دار، سومی درباره سه گانه ها، چهارمی درباره بازسازی ها و ریبوت ها، و پنجمی درباره ترسناک «حیثیت» در مقابل هیجان ها و هیجان های سنتی مانند فیلم های اسلشر بود.

ما هنوز نمی دانیم سر و صدا در مورد جیغ 6 چیست، اما سرنخ هایی بر اساس نحوه صحبت ستاره های Jenna Ortega و Melissa Barrera در مورد فیلم داریم. هر دو اشاره کردند چقدر خشن تر و خونین تر این فیلم نسبت به فیلم‌های قبلی برتری دارد و اورتگا می‌گوید که «احتمالاً این تهاجمی‌ترین و خشن‌ترین نسخه Ghostface است که تا به حال دیده‌ایم».

البته این موضوع فضای زیادی برای حدس و گمان باقی می گذارد، اما می تواند به نظراتی در مورد مواردی مانند غرغر، ارزش شوک، یا قراردادهای “پورن شکنجه” در فیلم های ترسناک اشاره کند.

بخوانید  Liam Neeson Stars In Retribution, A New Film That Looks Like Speed With A Bit Of Saw

Neve Campbell دوباره در Scream 6 نقش سیدنی پرسکات را بازی خواهد کرد، درست است؟

خیر این اولین فیلم Scream بدون او خواهد بود. کمپبل یک پیشنهاد ارزان قیمت را دلیل آن ذکر کرد.

“به عنوان یک زن، من باید در حرفه‌ام سخت کار می‌کردم تا ارزشم را تثبیت کنم، به‌ویژه وقتی نوبت به Scream می‌رسید. احساس می‌کردم پیشنهادی که به من ارائه شد با ارزشی که برای فرنچایز آورده‌ام مطابقت ندارد، تصمیمی بسیار دشوار برای آن. ادامه بده. برای همه طرفداران Scream، من شما را دوست دارم. شما همیشه به طرز باورنکردنی از من حمایت کرده اید. من برای همیشه از شما و آنچه این فرنچایز به من داده است. در طول 25 سال گذشته سپاسگزارم.”

این شخصیت هنوز در طول فیلم زنده خواهد بود و به آن ارجاع داده می شود، و این احتمال وجود دارد که اگر آنها به ساخت آن فیلم ها ادامه دهند و بتوانند شرایط کمپبل را برآورده کنند، می تواند بعداً ظاهر شود.

شرحی ارائه نشده است

بنابراین، اگر Neve Campbell در آن نیست، پس مرکز توجه کیست؟

آخرین فیلم به عنوان یک راه‌اندازی مجدد معرفی شد، زیرا نوعی «نسل بعدی» از شخصیت‌های Scream را معرفی کرد. ملیسا باررا در نقش سم کارپنتر، مخفیانه دختر بیلی لومیس، یکی از قاتلان اصلی Ghostface در فیلم اول، همراه با خواهر ناتنی‌اش تارا (جنا اورتگا) حضور داشت. و همچنین جاسمین ساوی براون و میسون گودینگ را به عنوان دوقلوهای میندی و چاد، خواهرزاده و برادرزاده رندی میکس داشتیم – شخصیت جیمی کندی از سه گانه اصلی Scream که در Scream 2 کشته شد.

بخوانید  پیش از فصل دوم، حمله فورتنایت به کراس اوور تایتان فاش شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

این چهار شخصیت از این فیلم جان سالم به در بردند و شخصیت‌های اصلی Scream 6 خواهند بود. اما دو بازمانده دیگر از فیلم‌های قبلی Scream نیز به این حزب می‌پیوندند: Kirby اثر هایدن پانتی‌یر که از Scream 4 جان سالم به در برد و بسیاری مطمئن هستند کورتنی کاکس در نقش گیل وترز. . ، که به عنوان تکیه گاه اصلی فرنچایز با بقیه گارد قدیمی یا مرده و یا در مورد سیدنی به دلایل دیگر دور از چشم خواهد بود. این باعث می‌شود گیل کاندیدای اصلی برای یک صحنه مرگ تکان‌دهنده بزرگ در یک لحظه مهم باشد. مراقب خودت باش!

راجر ال جکسون یک بار دیگر صدای Ghostface را مانند هر یک از فیلم های قبلی ارائه خواهد کرد.

چه افراد جدیدی به Scream 6 پیوسته اند؟

بزرگترین نام جدید این بار Dermot Mulroney است که نقش شخصیت پلیس اجباری را بازی می کند که همیشه درگیر این داستان ها است. سامارا ویوینگ که قبلا با کارگردانان در Ready or Not کار کرده بود، همچنین به تونی رولوری از فیلم‌های اخیر مرد عنکبوتی و هنرپیشه آماده یا نه، هنری چرنی می‌پیوندد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.