وزارت ارتباطات از جزئیات برنامه کاهش پینگ بازی رونمایی کرد

عیسی زارع پور در این خصوص می گوید: یکی از مشکلاتی که گیمرها در کشور ما همیشه با آن مواجه بوده اند مشکل سرعت پایین دانلود بازی ها و آپدیت آن ها با پینگ یا تاخیر زیاد بازی ها است.بازی های آنلاین که باعث اختلال می شود. و تجربه کاربری نامناسب بازیکنان در ایران خوشبختانه همانطور که قول داده بودم با همکاری بخش خصوصی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و شرکت ارتباطات زیرساخت مشکل این قسمت از کاربران عزیز که تعدادشان کم نیست حل شود. ، سایت و برنامه ای به نام رادار بازی راه اندازی شد که استفاده از این سایت و اپلیکیشن آن ضمن افزایش بسیار زیاد سرعت دانلود بازی ها و بروز رسانی آن ها، پینگ بازی ها را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد که تجربه ای خوشایند را در پی خواهد داشت. در بازی های آنلاین برای کاربران عزیز. شناسایی CDN های این بازی ها در داخل کشور و کوتاه کردن مسیر دسترسی کاربران داخلی کشور به سرورهای بازی و طراحی ابزارهای ویژه توسط متخصصان جوان کشورمان. گیمرهای عزیز می توانید با مراجعه به سایت radar.game این حس خوب را تجربه کنید و تجربه خود را در قالب کامنت با من در میان بگذارید.

در سایت رادار بازی شاهد بازی هایی مانند FIFA 23، Rainbow Six Siege، eFootball 2023 و همچنین بازی هایی مانند Rocket League، League of Legends و Call of Duty: Warzone 2 هستیم که در ادامه می خواهم اشاره می کند که کاربران با ورود به قسمت آموزش می توانند نحوه بهره مندی از مزایای ذکر شده را مشاهده کنند. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت Radarplus برنامه کاهش پینگ را برای اندروید یا کامپیوتر دانلود کنید.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم آتنا (آتنا) - زومجی

وزیر ارتباطات اخیرا از برنامه کاهش پینگ ویژه برای گیمرهای رایانه های شخصی، اندروید و کنسول ها رونمایی کرده است.

لطفا در صورت استفاده از این سرویس، تجربه خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

در گذشته عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کرده بود که برنامه ویژه ای را برای گیمرها تدارک دیده است و به زودی شاهد ورود CDN بازی ها به کشور خواهیم بود تا کاربران بتوانند تجربه بهتری در زمینه بازی ها داشته باشند. پینگ و دانلود این در حالی است که اخیرا از راه اندازی برنامه ای ویژه برای کاهش پینگ برای گیمرهای ایرانی خبر داده است.