پیش از فصل دوم، حمله فورتنایت به کراس اوور تایتان فاش شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

اگر به دنبال تجربه بازی دیگری با طعم انیمه هستید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، حتماً Hi-Fi Rush را بررسی کنید. این را می‌گویم چون می‌دانم که احتمال دارد بسیاری از شما قبلاً آن را داشته باشید، زیرا توسعه‌دهنده، Tango Gameworks، در توییتر برای جشن گرفتن بازی دو میلیون بازیکن جشن گرفت.

اما اگر حساب توییتر ندارید – من شما را سرزنش نمی‌کنم – یا به اندازه کافی خوش شانس نیستید که یکی از این کنسول‌ها را برنده شوید و مشترک Verizon هستید، می‌توانید سری S را تنها با 150 دلار دریافت کنید. ممکن است خیلی خوب به نظر برسد که درست باشد، اما فروش Xbox Series S غیرعادی نیست. فکر نمی‌کنم تا به حال آن را در جایی به این میزان کم ندیده باشم، بنابراین اگر مشترکی هستید که به آن نیاز دارید، قبل از فروش آن را بگیرید.

اما حتی اگر شما یکی از این دو کارخانه هستید، ممکن است بخواهید بازی را دوباره راه اندازی کنید تا بتوانید گرافیک بازی خود را در حالت عکس جدید آن تمرین کنید. این ویژگی جدید بخشی از یک به‌روزرسانی رایگان است که امروز منتشر شد. این به‌روزرسانی همچنین شامل رفع‌های مختلفی می‌شود، مانند مشکلی که بازیکن نمی‌تواند در طول نبرد 808 در مسیر 12 پیشرفت کند، اشکالی که در آن اسلات‌های تراشه‌ها به‌درستی در بازی منعکس نمی‌شدند، و بسیاری موارد دیگر.

من به برنده شدن در آن اشاره کردم زیرا مایکروسافت این موارد را به مردم نمی فروشد، اما طرفداران می توانند حساب Xbox را ریتوییت کنند و از هشتگ #TheMandalorianXboxSweepstakes استفاده کنند تا فرصتی برای گرفتن آنها داشته باشند. این مسابقه تا 11 می ادامه دارد و برای طرفداران Xbox در سراسر جهان آزاد است.

بخوانید  بازی Day One PS Plus Foamstars نقشه راه را فاش می کند
در حالی که به طور قطعی مشخص نیست، تمام نشانه های درون بازی به پایان فصل 4 فصل 1 در 8 مارس اشاره دارد که به طور کلی به این معنی است که فصل 2 در 10 مارس شروع می شود. به نظر می رسد یادداشتی در برگه quest این را تأیید می کند و بیان می کند که یک حلقه پیام رمزگذاری شده می گوید “0.3.1.0.2.0.2.3”.

اگر هنوز برای تجربه Hi-Fi Rush به Xbox نیاز دارید، چرا سعی نکنید این نسخه ویژه Mandalorian Series X و کنسول های S را برنده شوید. حتی یک کنترلر و هودی سفارشی Grogu Xbox برای آن وجود دارد.