جزئیات بیشتری در مورد دشمنان و منطقه تحت بازی The Callisto Protocol ارسال کنید

پروتکل کالیستو بازیکنان را در نقش جیکوب به یک زندان متروکه با امنیت بالا می برد که بر روی قمر مرده مشتری ساخته شده است. در حالی که این مکان به خوبی می تواند برای یک فیلم ترسناک علمی تخیلی و بقا مناسب باشد، به نظر می رسد که سازندگان مناطق مختلفی را برای مشاهده محیط های عمیق و چند لایه در آنجا قرار داده اند.

هیولا از بازی The Callisto Protocol در محیط تاریک

اخیرا، استودیو Striking Distance، توسعه دهنده پروتکل The Callisto، در یک پست وبلاگ پلی استیشن، مکان جدیدی به نام Below را اعلام کرد که شبکه ای از تونل های زیرزمینی و گذرگاه های تاریک در زیر زندان آهن سیاه است. به گفته عاصم زبیر، مدیر هنری محیطی بازی، منطقه زیر ممکن است از نظر زیبایی شناسی طراحی متفاوتی نسبت به طراحی علمی تخیلی سایر قسمت های بازی ارائه دهد.

به گفته زبیر، بازیکنان می توانند فرصتی عالی برای کاوش و یافتن مناطق در منطقه زیر پیدا کنند. همچنین این منطقه فرصت مناسبی را برای استفاده از فضا برای قصه گویی جذاب محیطی فراهم می کند.

طرحی از Biophage در بازی The Callisto Protocol

استودیو Striking Distance جزئیات جدیدی در مورد انواع دشمنان و یک محیط زیرزمینی به نام Below در The Callisto Protocol منتشر کرده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

زبیر در این باره توضیح داد: “زیر بی نظیر است. زیرا اکثر آنها از مواد و اشکال دنیای واقعی طراحی شده اند. محیط زیر برخلاف طراحی علمی تخیلی بسیاری از محیط های بازی دیگر طراحی شده است و به بازیکن اجازه می دهد تا احساسی آشنا داشته باشد. علاوه بر این، این منطقه به بازیکن اجازه می دهد تا به گذشته اولین تلاش بشر برای استعمار این ماه مرده نگاه کند.

بخوانید  Dolby Atmos چیست و چگونه از آن استفاده کنم؟

در The Callisto Protocol بازیکنان با 11 دشمن متفاوت و منحصر به فرد روبرو خواهند شد که نمونه اولیه آن Grunt است. لونگی می‌گوید: «Grunt شکاف بین انسان‌ها و هیولاهای جهش‌یافته را پر می‌کند. اندام ها، بدن و آناتومی آن ها تا حدودی شبیه اندام های انسان است. سپس بازیکنان با گروهی از راشرها روبرو می شوند که به دلیل شکستگی و پیچ خوردگی اندام هایشان به پهلو حرکت می کنند. این دشمنان می توانند به سرعت روی بازیکنان بپرند و حتی روی دیوارها راه بروند.

در انتظار، آب سیاه ریوی، طراح شخصیت های بازی جزئیات بیشتری در مورد Biophage ارائه کرده است. این دشمنان به عنوان اولین هیولاهایی شناخته می شوند که بازیکنان در داستان The Callisto Protocol با آنها روبرو خواهند شد. لونگی گفت: “ما با ایده انسان های آلوده شروع کردیم، بنابراین بخشی از ترس این بود که چه اتفاقی برای آنها افتاده است و چه اتفاقی ممکن است برای شما بیفتد.”

بازی Callisto Protocol قرار است در تاریخ 2 دسامبر سال جاری برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.