انتشار رایگان بازی‌های Fort Triumph و RPG in a Box در فروشگاه Epic Games

در مقایسه، اعضای سرویس Amazon Prime Gaming در حال حاضر می توانند 7 بازی رایانه ای را بدون صرف هزینه دریافت کنند. فهرست رایگان Prime Gaming در نوامبر 2022 شامل Fallout New Vegas: Ultimate Edition، WRC 9: FIA World Rally Championship، Indiana Jones and the Last Crusade، Last Day of June، Etherborn، Whispering Willows و Facility 47 خواهد بود.

هفته آینده، فروشگاه Epic Games دو بازی Fort Triumph و RPG in a Box را به صورت رایگان به بازیکنان می دهد.

سال گذشته فروشگاه اپیک گیمز 89 بازی رایگان به کاربران داد که ارزش کل آنها به 2120 دلار رسید. البته در سال 2020، 103 بازی رایگان به کاربران ارائه شد. طبق گزارش Epic، بازیکنان در سال گذشته بیش از 765 میلیون بازی رایگان به حساب خود اضافه کردند.

از جدیدترین اخبار بازی، باخبر می شویم که بازی های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز مشخص شده اند. بازیکنان می توانند بین 1 تا 8 دسامبر (10 تا 17 دسامبر) دو بازی Fort Triumph را به صورت رایگان به حساب خود اضافه کنند. این آثار جایگزین بازی جنگ فضایی استودیو Motive Electronic Arts یعنی Star Wars: Squadrons می شود که تا اول دسامبر به صورت رایگان در اختیار کاربران این پلتفرم دیجیتال قرار می گیرد.

Fort Triumph یک بازی ویدئویی استراتژیک است که نبرد نوبتی XCOM را با کاوش قهرمانان قدرت و جادو ترکیب می کند. RPG in a Box همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به راحتی بازی‌های شبکه‌ای به سبک voxel و سایر تجربیات تعاملی ایجاد کنند.

بخوانید  Genshin Impact Update 3.7 دارای نقشه ها، چالش های نبرد و گربه گرل است