تاریخ انتشار فصل چهارم سریال تو در نتفلیکس با انتشار پوستری جدید به اطلاع عموم رسید.

گرگ برلانتی و سارا گمبل، کارگردانی سریال تو را بر عهده دارند و برای انجام فصل چهارم بازگشتند. اطلاعاتی درباره تعداد دقیق قسمت‌های فصل جدید سریال شما هنوز در دسترس نیست. سریال You که یکی از محبوب ترین سریال های اورجینال نتفلیکس است بر اساس کتاب های You and Hidden Bodies نوشته شده است. کارولین کپنس تولید می شود. هر فصل بر اساس یک کتاب بود. هنوز مشخص نیست که فصل چهارم سریال You بر اساس رمان جدید او ساخته می شود یا این بار مسیر دیگری را دنبال خواهد کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونفصل چهارم سریال You کمی زودتر از نتفلیکس منتشر خواهد شد. این سرویس پخش اعلام کرده است که هر دو قسمت از فصل چهارم سریال شما یک روز زودتر از زمان اعلام شده پخش خواهد شد. بدین ترتیب قسمت اول فصل چهارم سریال You در 9 فوریه 2023 (20 بهمن امسال) و قسمت دوم از فصل چهارم این سری چهارم در تاریخ 9 مارس (18 مارس) به جای 10 فوریه (21 فوریه) خواهد بود. ) و به ترتیب 10 مارس (19 مارس). آنها از نتفلیکس پخش خواهند شد و در زیر پوستر جدید فصل چهارم سریال You را مشاهده می کنید:

شبکه نتفلیکس با انتشار پوستری جدید از تغییر و ارتقای تاریخ پخش دو قسمت فصل چهارم سریال تو اعلام شد.

قلم بد مانند جوی گلدبرگ، تاتی گابریل مثل مارینا بلامی، لوکاس گیج شده است مثل آدم شارلوت ریچی مثل کیت، تیلی کیپر همانطور که لیدی فیبی، A.می-لی هیکمن مثل نادیا اد اسپیلر در نقش ریس، نیکی لین، شان پرتوی، ادن چنگ، استیون هاگان، ایو آستین، کت های داریو، برد الکساندر و آدام جیمز آنها از جمله بازیگران حاضر در فصل چهارم سریال تو هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

بخوانید  Extraction 2 یکی از بهترین قسمت های اصلی را به ارمغان می آورد

پوستر جدید فصل چهارم سریال تو