توانایی FramSoftware برای کار بر روی بسته الحاقی بزرگ بازی Elden Ring

با توجه به اینکه بازی Elden Ring در عرصه تجاری بسیار موفق ظاهر شد و نظر منتقدان را به خود جلب کرد، دور از ذهن نیست که استودیو FromSoftware و کمپانی Bandai Namco بخواهند محتوای اضافی بیشتری را به آینده عرضه کنند. این بازی نقش‌آفرینی اکشن جهان باز سه حالت جدید Colosseum، PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) و محتوای بیشتر را در یک به‌روزرسانی رایگان در دسامبر 2022 دریافت کرد. یک بسته الحاقی بزرگ برای Elden Ring.

این خبر را یکی از خودی ها به نام لنس مک دونالد منتشر شده است که سابقه خوبی در افشای برنامه های استودیو FromSoftware دارد. همانطور که یکی از کاربران Reddit گزارش داد، یک اسکرین شات از مکالمه Discord لنس مک دونالد ظاهر شده است که نشان می دهد FromSoftware در حال کار بر روی یک بسته توسعه دهنده بزرگ برای Elden Ring است. در حالی که این خودی مطمئن نیست که چه مکانیزم‌های گیم‌پلی جدیدی با این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شود، به این نکته اشاره می‌کند که بازیکنان باید انتظار یک بسته الحاقی واقعاً عظیم را داشته باشند.

یک اسکرین شات از مکالمه یک خودی مشهور در Discord به بیرون درز کرده است که نشان می دهد بسته توسعه دهنده بزرگ برای Elden Ring در حال توسعه است.

بازی Elden Ring در حال حاضر بر روی پلی استیشن 5 عرضه می شود و پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی را می توان تجربه کرد.

بخوانید  Marvel's Spider-Man 2 Ending Explained With Creative Director Bryan Intihar

طی چند ماه گذشته درخواست های زیادی برای بسته الحاقی بازی Elden Ring وجود داشته است و FromSoftware توسعه بسته الحاقی را رد نمی کند. هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس FromSoftware در ماه دسامبر اعلام کردند که برنامه های دیگری برای این بازی دارند. گزارش های اخیر و داده کاوی نیز حاکی از آن است که محتوای جدیدی برای بازی Elden Ring در دست ساخت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر