تصاویر جدید از مراحل فیلمبرداری سری Fallout

این ایستگاه ها در تمام بازی های قبلی Fallout از Bethesda Softworks یعنی Fallout 3، Fallout 4 و بازی آنلاین Fallout 76 وجود داشته اند. اکنون ظاهراً نمایش لوگو و تصویر کلی این برند با دقت زیادی انجام شده است. بازی های این سری

تصاویر جدید از مراحل فیلمبرداری Fallout شبکه آمازون نشان می دهد که تعمیرگاه Red Rocket برای اولین بار در این اثر تلویزیونی ظاهر می شود.

در این تصاویر که یکی از طرفداران سری Fallout در توییتر به اشتراک گذاشته است، مراحل ساخت و آماده سازی نصب بنر معروف راکت قرمز در پمپ بنزین های راکت قرمز را می بینیم. در دنیای سری Fallout، راکت رد یکی از شرکت های بزرگ قدیمی است که در روزهای قبل از آخرالزمان هسته ای، همراه با صدها پمپ بنزین در ایالات متحده، مسئولیت تامین سوخت موتورهای اتمی و قرن جدید را بر عهده داشت. . اتومبیل برای شهروندان ایالات متحده .

لیست نهایی بازیگران این سریال هنوز اعلام نشده است، اما کایل مک لاکلان، هارون ماتن، شلیا مندز جونز، مایک دیال، الا پورنل و والتون گوگین آنها یکی از شخصیت های اصلی سری Fallout خواهند بود. گراهام واگنر و ژنو رابرتسون به عنوان شورانر و جیمز آلتمن، جاناتان نولان، لیزا جوی و تاد هاوارد آنها به عنوان نویسندگان و تهیه کنندگان اجرایی این اثر شناخته می شوند. جاناتان نولان نیز کارگردانی قسمت آزمایشی این سریال را بر عهده خواهد داشت.

پس از گذشت 6 ماه از آغاز رسمی مراحل تولید اقتباس سریال Fallout استودیوی آمازون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال در شهر کوچک Nyack در جنوب نیویورک منتشر شده است. ظاهر تعمیرگاه معروف راکت قرمز را نشان می دهد.

بخوانید  آزمایش تاج خورشیدی نامحدود رانندگی به سال 2024 موکول شد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با ما و دیگران در میان بگذارید.

تاریخ انتشار Fallout در آمازون هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۳ شاهد اولین تریلر و اعلام تاریخ انتشار اولین قسمت از سری Fallout باشیم.

اوایل تاد هاواردکارگردان قسمت های سوم و چهارم این مجموعه تایید کرده بود که اتفاقات این مجموعه در منطقه ای جدید اما دنیایی مشترک با بازی های این مجموعه رخ خواهد داد. بیان داستان شخصیت ها و گروه های جدید در این دنیای پسا آخرالزمانی هدف گروه سازنده این سریال خواهد بود. جزئیات فاش شده از پشت صحنه فیلمبرداری سریال نیز ظاهراً به برخی از رویدادهای سریال اشاره دارد که در سی و سومین پناهگاه آخرالزمان اتمی زیرزمینی ایالات متحده رخ می دهد.