تهیه کننده سابق Far Cry رئیس تیم سازنده بازی جدید بلیزارد شد

شرکت بلیزارد

وی در ادامه افزود: امسال تعداد تیم دو برابر شده است و در نظر داریم در سال جدید دوباره آن را گسترش دهیم. هی یوبی سافت را سال گذشته پس از ده سال ترک کرد. در حالی که ظاهرا یوبی سافت در حال کار بر روی بازی سرویس زنده Far Cry بود. دن هی، تهیه کننده Farcray 3، سپس به عنوان تهیه کننده اجرایی برای نسخه های چهارم و پنجم سریال و همچنین اسپین آف های آن، از جمله Blood Dragon، Primal، و New Dawn عمل کرد.

در نهایت، بلیزارد اضافه کرد که بازی، قلمرو وسیعی از امکانات را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که منتظر کاوش هستند. کانسپت آرت بازی منتشر شد که دو نوجوان را در حال رسیدن به یک چهارراه به تصویر می‌کشید. مکانی که در آن خود را در یک دنیای فانتزی سرسبز از خانه غم انگیز خود می یابید. علاوه بر این، اطلاعاتی از بازی فاش شده است که طی آن جز برش او در رسانه‌ی Windows Central ادعا کرد که این بازی Blizzard Survival یک MMO نیست و یک اثر کلاسیک در ژانر بقا است.

بلیزارد بازی بقا را در ژانویه تایید کرد و توضیح داد که این بازی در دنیای جدیدی اتفاق خواهد افتاد: “بلیزارد ماجراجویی بعدی خود را آغاز می کند. ما به دنیای کاملاً جدیدی سفر می کنیم که خانه یک بازی بقا جدید برای رایانه های شخصی و کنسول ها است. این دنیا “مکانی پر از قهرمانان دیده نشده، داستان های ناگفته و ماجراهای ناگفته” است.

بخوانید  اولین تصاویر سریال جنایی و معمایی جدید از نتفلیکس و بازیگران چهارشنبه

Dan Hay که روی سری FarCry کار می کرد، اکنون تیم سازنده بازی بقا بلیزارد را رهبری می کند.

لازم به ذکر است که شرکت بلیزارد از اتهامات تکان دهنده ای مانند پرورش فرهنگ کاری که در آن آزار و اذیت انسانی، پرخاشگری و رفتار نامناسب می تواند رشد کند، تبرئه نشده است. در شکایتی که در ایالت کالیفرنیا تنظیم شد، این شرکت «محل پرورش آزار و تبعیض علیه زنان» نامیده شد.

مایک ایبارارئیس بلیزارد در مقاله جدیدی که اطلاعات جدیدی در مورد این شرکت به ارمغان می آورد، اعلام کرد دن هی مسئولیت کارگردانی بازی جدید را برعهده شرکت نامبرده بر عهده گرفت. Haye سال‌ها مسئول سری بازی‌های Far Cry در یوبی‌سافت بود و اکنون تیم سازنده بازی بقا در استودیو بلیزارد را رهبری می‌کند. ایبارا گفت: «او تیمی را رهبری می‌کند که اولین سری جدید ما از زمان Overwatch را ایجاد می‌کند. اثری که این ژانر را با جادوی بلیزارد ترکیب می کند.