خرید انواع نوار سقفی از آوازک

قیمت این نوع نوارهای سقفی بسیار مقرون به صرفه است و عمدتاً در ادارات، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مدارس، مجتمع های تجاری، مراکز آموزشی، دانشگاه ها، ساختمان های عمومی و … استفاده می شود.

2. صدای مورد نظر را بدون محدودیت پخش کنید

3. انواع نوارهای سقفی: بلوتوث و غیر بلوتوث

3. به هم ریختگی فضا را کاهش دهید

نوار سقف پوشیده شده

راه های مختلفی برای پخش و هدایت صدا وجود دارد. یکی از گزینه ها استفاده از اسپیکر سقفی است. بلندگوهای سقفی مزایای زیادی نسبت به بلندگوهای دیواری دارند. برخی از مزایای استفاده از اسپیکر سقفی شامل موارد زیر است:

بسته به نوع نصب، نوارهای سقفی را نیز می توان به دو دسته نوارهای سقفی اکسپوز و توکار تقسیم کرد. در ادامه به کاربرد و ویژگی های این دو نوع نوار سقفی خواهیم پرداخت:

4. انواع نوار سقف: نوار سقفی تزئینی

علاوه بر بهبود کیفیت صدا و افزایش انعطاف پذیری، یکی دیگر از مزایای استفاده از نوارهای سقفی این است که به کاهش شلوغی فضا کمک می کنند. سیستم های صوتی معمولی فضای زیادی را اشغال می کنند و فضای کمی برای سایر وسایل دکوری باقی می گذارند. این گروه ها برای فضاهای کوچک و سیستم های PA مشابه در نظر گرفته شده اند سیستم صوتی رستوران بهتر است باندها دیده نشوند، بسیار مناسب است

انواع نوارهای سقفی چیست؟

به طور کلی، نوارهای سقفی با برد کامل، بلندگوهایی هستند که عمدتاً در سیستم های صوتی پیجینگ استفاده می شوند. حتماً صداهایی که در ادارات، بیمارستان ها یا مکان های عمومی پخش می شود را شنیده اید. سیستم های صوتی که در درجه اول برای اطلاعات استفاده می شوند، سیستم های صفحه بندی نامیده می شوند. در این سیستم ها کیفیت صدا اهمیت چندانی ندارد و فقط جنبه اطلاعاتی در نظر گرفته می شود. از سیستم های فول رنج برای پخش موسیقی استفاده نمی شود و به همین دلیل خریدار به دنبال رزونانس صوتی عالی نیست. ،

بخوانید  امکان یک بازی جدید معرفی نشده برای پلی استیشن 5 در سال 2023

نکته مهم در نصب این نوارهای سقفی این است که این نوارهای سقفی یکپارچه یا نامرئی با استفاده از گیره های مخصوص بر روی سقف یا سقف کاذب نصب می شوند و برای اتصال آنها به سقف نیازی به استفاده از پیچ و رولپلاک نیست. هنگامی که مجموعه ای از این نوارها و بلندگوها در سقف کاذب با تجهیزات دیگر نصب می شوند، طنین و بیس خوبی به صدا می دهند. ،

نوارهای معمولی اغلب بزرگ هستند، فضای زیادی را اشغال می کنند و قرار دادن آنها در مناطق خاصی از اتاق ممکن است دشوار باشد. با استفاده از انواع نوارهای سقفی آزادی نصب بیشتری دارید و می توانید با روش های بهتر نقطه مناسبی برای کیفیت صدای دلخواه خود بیابید. علاوه بر این، با استفاده از این نوارها، می توانید چندین جفت نوار سقفی را به یکدیگر متصل کنید تا یک سیستم صوتی بزرگتر ایجاد کنید.

نوار سقفی یکپارچه یا هالوژن

اسپیکر سقفی تزئینی

1. بهبود کیفیت صدا

این نوع نوارها بر روی سقف نصب می شوند و برای نصب آنها نیازی به سوراخ کردن سقف نیست. این نوارها یا بلندگوها به ویژه در محیط هایی که امکان سوراخکاری و نصب نوار وجود ندارد مانند استخرها، حمام ها و مکان های دیگر استفاده می شود. در محیط هایی که امکان استفاده از سقف کاذب وجود ندارد، ترجیحاً از نوار سقف کاذب استفاده شود. ،

یکی از مزیت های اصلی نوار سقف این است که آنها می توانند کیفیت کلی صدا را بهبود بخشند. هنگامی که از بلندگوهای داخلی استفاده می شود، صدا در برخی از قسمت های فضا بلندتر از قسمت های دیگر است. با نوار سقف، صدا به طور یکنواخت در سراسر اتاق پخش می شود تا تجربه صدای لذت بخش تری داشته باشید.

بخوانید  طرفداران Balatro باید Humble's Deckbuilder Bundle - Get 7 Games را با قیمت 20 دلار بررسی کنند

2. انواع نوارهای سقفی: فرورفته و رو به رو

1. انواع نوارهای سقفی: فول رنج و تووی

نوار سقفی کامل

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

گزارش پایان اطلاعیه

آخرین کلمه

نوار سقف پوشیده شده

در این مقاله با انواع نوارهای سقفی آشنا شدیم و آموختیم که بسته به کاربرد و کیفیت صدا می توان از انواع مختلف در محیط های مختلف استفاده کرد. برای آشنایی با مدل های مختلف این نوارهای سقفی و خرید اینترنتی آنها می توانید به سایت آوازک (avazac.com) مراجعه کنید. نوار سقف JBL و دستبند زیکو از محبوب ترین و با کیفیت ترین مدل های سایت ما می باشد. نوارهای سقفی Zico دارای سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191016050 تماس بگیرید.

در این مقاله قصد داریم با نوارهای سقفی مورد استفاده در ساختمان های مسکونی، تجاری و عمومی بیشتر آشنا شویم. همچنین با انواع نوارهای سقفی و مزایای استفاده از هر یک از این نوارها آشنا خواهیم شد.

مزایای استفاده از انواع نوار سقفی چیست؟

نوار سقفی دو طرفه

این نوع نوارهای سقفی ظاهری جذاب دارند و برای مکان هایی که امکان نصب آنها به صورت یکپارچه وجود ندارد، گزینه مناسبی هستند. بلندگوهای تزیینی نیز بسته به کاربرد بر روی دیوارها قابل نصب هستند. این نوارها به ویژه برای محیط هایی مانند کلینیک، محل کار، رستوران ها، کافه ها، کلینیک ها و غیره مناسب هستند.

نوارها در سایزهای کوچک تا بزرگ و با حجم های مختلف در فروشگاه های معتبر صوتی مانند آوازک به فروش می رسند. یکی از مهم ترین و پرکاربردترین انواع این بلندگوها و نوارها، نوارهای سقفی هستند که معمولاً به صورت یکپارچه بر روی سقف کاذب یا سقف معمولی نصب می شوند. ،

بخوانید  امکان ساخت سریال جدید پیش درآمد Game of Thrones بر اساس ایگان فاتح

نوع دیگری از این بلندگوهای سقفی یا نوارهای سقفی، نوع بلوتوث آنهاست. برای آشنایی بیشتر با این نوع اسپیکر سقفی بلوتوثی پیشنهاد می کنیم با همکاران ما در فروشگاه آوازک (شماره 02191016050) برای اطلاعات کامل و کامل این محصولات تماس حاصل فرمایید. .

بلندگوهای سقفی بسته به کاربرد و محل استفاده از آنها و همچنین کیفیت صدای مورد انتظار به چند دسته تقسیم می شوند. در ادامه با انواع نوارهای سقفی بر اساس معیارهای مختلف آشنا می شویم:

این نوع نوارهای سقفی کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به نوع فول برد در اختیار مخاطب قرار می دهد. این نوارها دارای تویتر و ووفر هستند که می توانند وضوح صدای عالی را به مخاطب ارائه دهند. به همین دلیل این نوارهای سقفی کیفیت صدای بالایی دارند و عمدتاً برای مکان هایی که قصد پخش موسیقی را دارند استفاده می شود. پخش موسیقی با استفاده از این نوارهای سقفی، تجربه شنیداری لذت بخشی را برای مخاطب فراهم می کند. از این نوع نوارها در لابی هتل ها، ساختمان های مجلل، مجتمع های خرید، مجتمع های مسکونی جدید، بوتیک ها، فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها و … استفاده می شود.

نوارهای سقفی موجود در بازار را می توان به دو دسته اصلی «فول برد» و «دو طرفه» تقسیم کرد. این نوارها یا بلندگوهای سقفی از نظر قیمت، کیفیت صدا و قدرت تفاوت های اساسی دارند. ،

این نوع نوارهای سقفی به صورت کاملاً فرورفته در سقف نصب می شوند. افرادی که به ظاهر ساختمان خود اهمیت می دهند و طرفدار دکوراسیون مینیمال و شیک هستند در این نوع گروه ها پذیرفته می شوند.