امکان افزودن بازی Rise of the Ronin به لیست علاقه مندی های فروشگاه پلی استیشن

پس از سه قرن حکومت شوگونی، کشتی های سیاه از غرب به سمت مرزهای ژاپن هجوم می آورند و کشور در آشوب است. به عنوان یک سامورایی آموزش ندیده، یک رونین، شمشیر خود را در دست بگیرید و مسیر تاریخ را در این بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز برای پلی استیشن 5 شکل دهید.

اگرچه تاریخ انتشار دقیق بازی Rise of the Ronin ناشناخته است، اما کاربران می توانند آن را در فروشگاه پلی استیشن لیست علاقه مندی ها قرار دهند.

بازیکن Rise of the Ronin یکی از آثاری است که سال گذشته در مراسم State of Play سونی به عنوان یک انحصاری برای کنسول پلی استیشن رونمایی شد و قرار است در سال 2024 عرضه شود، بنابراین هنوز راه زیادی در پیش داریم.مرور کنید. در این بین اگرچه تاریخ انتشار دقیقی از بازی مشخص نیست، اما می توان این بازی ساخته شده توسط تیم نینجا را به لیست علاقه مندی های فروشگاه پلی استیشن اضافه کرد.

با توجه به اولین جزئیات بازی، Rise of the Ronin یک بازی نقش‌آفرینی، جهان باز و با محوریت مبارزه است که در پایان 300 سال اندو در ژاپن اتفاق می‌افتد. با توجه به سابقه Team Ninja با NiOh و دنباله آن، دلیل خوبی برای داشتن انتظارات زیادی از این عنوان وجود دارد. در صفحه بازی The Rise of the Ronin در فروشگاه پلی استیشن آمده است:

بخوانید  حضور کارگردانان فیلم همه چیز همه جا به یکباره در سری جدید جنگ ستارگان