حضور کارگردانان فیلم همه چیز همه جا به یکباره در سری جدید جنگ ستارگان

در حال حاضر، حضور جود لاو در سریال Skeleton Crew تایید شده است، اما این سریال بر روی یک گروه چهار نفره با اعضای نوجوان تمرکز خواهد کرد، بازیگران این 4 شخصیت هنوز اعلام نشده اند. وقایع این مجموعه پس از وقایع فیلم بازگشت جدی و در دوران جمهوری جدید و همزمان با وقایع سریال ماندلوریان اتفاق می‌افتد و اتفاقات آن به‌عنوان یک داستان بلوغ و بزرگسالی توصیف می‌شود. تمرکز این سریال بر روی گروهی از کودکان گمشده در کهکشان است که به دنبال راهی برای بازگشت به خانه هستند.

اما فیلمبرداری و تولید این سریال اوایل امسال به پایان رسیده بود. جان واتسکارگردان Spider-Man: No Way Home و کریستوفر فورد مسئولیت سریال Skeleton Crew را بر عهده دارند و واتس حداقل یک قسمت از سریال را کارگردانی کرده است. جان فاورو، خالق سریال Mandalorian و تهیه کننده The Book of series Boba Fett به عنوان تهیه کننده اجرایی سری جدید Star Wars حضور دارد.

دانیل کوان و دانیل شاینرت در حال پیشرفت هستند اسکار 2023 دریافت سه جایزه اسکار برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال برای همه چیز همه جا همه در یک زمان. این فیلم در مجموع برنده 7 جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین تدوین شد. پیش از این دانیل کوان قسمتی از سریال Legion را کارگردانی کرده بود. دانیلز قبلاً یک قرارداد چند حزبی با A24 برای تلویزیون و یک قرارداد 5 ساله با یونیورسال پیکچرز برای تولید فیلم امضا کرده است.

بخوانید  مشخص شدن اولین بازیگر فیلم Planet of The Apes جدید

دانیل کوان و دانیل شاینرت با اسکار خود در اسکار 2023

دانیل کوان و دانیل شاینرت، کارگردانان برنده اسکار همه جا همه به یکباره، حداقل یک قسمت از Skeleton Crew را کارگردانی کردند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان برنده اسکار در سری جدید جنگ ستارگان حضور دارد. منابع به هالیوود ریپورتر تایید کرده اند که کارگردانان برنده اسکار همه جا همه جا به یکباره، دنیل کوان و دانیل شاینرت، با نام مستعار The Daniels، با سریال Skeleton Crew درگیر هستند و حداقل یک قسمت را کارگردانی خواهند کرد. در حال حاضر مشخص نیست که آنها چند قسمت از Star Wars: Skeleton Crew را کارگردانی کرده اند.