برنامه های جدید بازی ویچر تغییر کرد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

همه کسانی که به سطح 20 (از 25 در بتا) می رسند، آیتم Beta Wolf Pack را دریافت می کنند که شامل یک توله گرگ کوچک بامزه است. همانطور که قبلاً اعلام شد، تمام پیشرفت‌های بتای دسترسی زودهنگام به بتای باز این هفته منتقل می‌شود، بنابراین هرکسی که هنوز به سطح 20 نرسیده است، می‌تواند برای کسب آیتم به جلو ادامه دهد. مهم است که توجه داشته باشید که پیشرفت تا انتشار کامل در ماه ژوئن ادامه نخواهد داشت، فقط از دسترسی زودهنگام به نسخه بتا باز. اگر قفل آن را باز کنید، تنها چیزی که به ماه ژوئن منتقل می شود، Beta Wolf Pack است.

در 20 مارس، این شرکت فاش کرد که بازی جدید Witcher در حال توسعه در The Molasses Flood در بوستون، با اسم رمز Project Sirius، در مقایسه با مفهوم اصلی، تحت «ارزیابی» «گستره و پتانسیل تجاری» آن قرار گرفته است.

بتای دسترسی زودهنگام بازی به پایان رسیده است و افراد زیادی در آن شرکت کرده اند. چقدر؟ خوب، اکنون می دانیم که بیش از یک میلیون است. بلیزارد در توییتر گفت که بیش از یک میلیون نفر حداقل به سطح 20 رسیده اند که به آنها پاداش ویژه ای می دهد.

هر بار که می شنوم که یک استودیوی بازی سازی، استودیوی فیلم یا هنرمند موسیقی دوباره پروژه ای را شروع کرده است، آرزو می کنم آرزو کنم ای کاش یک مگس روی دیوار می دیدم که این تصمیم گرفته می شد. پروژه اولیه چگونه بود و چه چیزی باعث شد نظرشان تغییر کند؟

بخوانید  Prime Video's The Boys: Gen V And Mr. & Mrs. اسمیت اولین نگاه و انتشار ویندوز اعلام شد

یکی از سخنگویان CD Projekt به GameSpot گفت: “تمرکز فعلی ما این است که اطمینان حاصل کنیم که پروژه Sirius با استراتژی گروه CD PROJEKT مطابقت دارد. در حال حاضر، ما اطلاعات ارزیابی پروژه و مدیران بالقوه آینده را ارائه نمی کنیم. آی تی.”

بر اساس این ارزیابی، CD Projekt تصمیم گرفت نزدیک به 10 میلیون دلار “کمک هزینه نقص” دریافت کند. Game Over Thirty، روزنامه‌نگار بازی‌های ویدیویی، گفت که حرکت CD Projekt در اینجا حاکی از «حذف کامل» نسخه موجود Project Sirius است. بیانیه CD Projekt ادامه داد که این شرکت اکنون بر روی “فرمول بندی یک چارچوب جدید برای این پروژه” کار خواهد کرد.

دیگر بازی‌های اعلام شده در آن زمان شامل سه‌گانه جدیدی از بازی‌های اصلی Witcher از خود CD Projekt Red و همچنین یک بازی شخص ثالث Witcher به نام Canis Majoris بود. این استودیو همچنین یک دنباله Cyberpunk 2077 و IP جدید با کد Hadar را اعلام کرد.

Diablo 4 بازی دیگری است که ممکن است قبل از انتشار تغییراتی داشته باشد، اما تغییراتی برای شروع دوباره نیست.

زمانی که بازی معرفی شد، CD Projekt آن را به عنوان برداشتی نوآورانه از سری The Witcher معرفی کرد که به طور یکسان برای کهنه‌بازان و تازه واردان هدف قرار می‌گیرد. در اکتبر 2022 در مرحله پیش تولید بود و سپس بیش از 60 نفر روی آن کار کردند.

به نظر می رسد تغییرات بزرگی در یکی از بازی های جدید Witcher که توسط CD Projekt در اکتبر 2022 معرفی شد، در راه است.