سه بازی بعدی Bethesda انحصاری Xbox خواهند بود

مشخص نیست که Starfield، Redfall و The Elder Scrolls VI این سه اثر هستند یا خیر. اما از آنجایی که چند ماهی است که انحصاری بودن این بازی ها برای ایکس باکس و رایانه های شخصی تایید شده است، نیازی نیست که مایکروسافت نام خود را در این پاسخ اشتباه بگیرد. پس شاید سه اثر مورد بحث بازی هایی باشند که هنوز انحصاری آنها به صورت عمومی اعلام نشده است.

ممکن است یکی از این آثار، بازی ایندیانا جونز باشد که توسط استودیوی Machine Games، سازنده سری Wolfenstein ساخته شده است و اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم. نه ایکس باکس و نه بتسدا هیچ پلتفرمی را برای این کار تایید نکرده اند. بنابراین ممکن است این بازی یکی از آثار انحصاری مایکروسافت Bethesda باشد.

اما مایکروسافت نام این سه اثر را اعلام نکرد و در سند منتشر شده در اینترنت نام این بازی ها تحریف شد. در بخشی از این سند آمده است: «ایکس باکس در انتظار سه بازی آینده است [بتزدا] انحصاری ایکس باکس و رایانه شخصی باشد.» این شرکت همچنین اضافه کرد که این عناوین اساساً برای پخش «به تنهایی یا در گروه‌های کوچک» طراحی شده‌اند.

مایکروسافت تایید کرده است که سه بازی بعدی Bethesda ممکن است انحصاری برای Xbox و PC باشد. اما وی نام این آثار را مشخص نکرد.

در 1 دسامبر (22 دسامبر)، مایکروسافت پاسخی 37 صفحه ای به شکایت جدید کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) در مورد خرید Activision Blizzard توسط این شرکت منتشر کرد. در صفحه 6 این پاسخ، ایکس باکس تایید کرد که سه بازی منتشر شده توسط Bethesda در انحصار Xbox و PC خواهند بود.

بخوانید  نقد و بررسی قلب اتمی - GameSpot