تریلر معرفی بازی Far Cry 6 Lost Between Worlds

در داستان بسته الحاقی Lost Between Worlds، شخصیت اصلی بازی به نام Dani Rojas با موجودی مرموز به نام Fai روبرو می شود و پس از شلیک به او، این دو به منطقه ای هدایت می شوند که چند دنیا به هم متصل شده اند. حال برای فرار از این چندجهانی، دنی باید از گیت هایی به نام Rift وارد دنیاهای مختلف شود و قطعاتی را برای Fai جمع آوری کند. با این حال، به نظر می رسد که فای انگیزه پنهانی برای این درخواست دارد. در گسترش Lost Between Worlds، دشمنان کریستالی جدیدی به نام Shardfaces به وفور دیده می شوند و به نظر می رسد که بازیکنان باید بین حالت آتش قرمز و آبی سلاح های جدید فانتزی جابجا شوند تا آنها را بکشند.

یوبی سافت در ادامه بیان کرد که هر سطح از Lost Between Worlds شامل چندین مسیر مختلف برای پیشرفت بازیکنان است تا ارزش تکرار بالایی داشته باشد. در مجموع پانزده شکاف وجود دارد که در میان آنها می توانید یک قلعه شناور و یک اسپرانزای زیر آب را ببینید. بازیکنان می توانند در صورت شکست در هر مرحله، با جمع آوری سکه های انرژی، ریفت را دوباره زنده کنند. تکمیل هر مرحله به بازیکنان سلاح ها و تجهیزات قدرتمندی می دهد که می توانند در بازی اصلی استفاده کنند.

یوبی سافت در تریلر بسته الحاقی Lost Between Worlds بازی Far Cry 6، گیم پلی و دشمنان خارق العاده اش را به نمایش گذاشت.

بسته الحاقی Lost Between Worlds بازی Far Cry 6 در زمان عرضه بر روی تمامی پلتفرم های بازی از طریق فروشگاه Epic Games و Ubisoft Connect در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، کاربران سرویس یوبی سافت پلاس می توانند در روز انتشار به این محتوا دسترسی داشته باشند.

بخوانید  امکان رونمایی از DLC بازی Hi-Fi Rush در ویترین ایکس باکس

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در جدیدترین اخبار بازی، Ubisoft Montreal گیم پلی بسته الحاقی Lost Between Worlds بازی Far Cry 6 را در یک تریلر جدید به نمایش گذاشت. این محتوای الحاقی در تاریخ 15 آذر (6 آذر) سال جاری به عنوان نسخه بهترین بازی سال منتشر خواهد شد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند آن را به صورت مستقل با قیمت 19.99 دلار خریداری کنند.