امکان رونمایی از DLC بازی Hi-Fi Rush در ویترین ایکس باکس

دستاوردهای پنهان بازی Hi-Fi Rush و امکان معرفی بسته الحاقی این بازی

به زودی گمانه زنی های طرفداران به سمت این رفت که محتوای جدیدی برای این بازی منتشر شود و شاید به زودی از آن رونمایی شود. با توجه به اینکه نمایشگاه ایکس باکس در روز یکشنبه 11 ژوئن برگزار می شود، ممکن است طی همین رویداد شاهد رونمایی از این بسته اضافی باشیم.

اگرچه فهرست عناوین شخص اول مایکروسافت با Redfall باعث ناامیدی بسیاری شد، انتشار Hi-Fi Rush قبل از آن یک پیروزی بزرگ برای این شرکت بود. این اثر بلافاصله ارائه و منتشر شد و برای بسیاری از مردم غافلگیر شد. بازی ریتم-اکشن تانگو گیم ورکس پس از انتشار مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است و کسانی که محتوای بیشتری می خواهند ممکن است به زودی آن را دریافت کنند.

در ماه مارس اعلام شد که بازی Hi-Fi Rush توانسته بیش از 2 میلیون بازیکن را جذب کند. پس از آن، شایعاتی مبنی بر اینکه بازی نتوانست انتظارات تجاری مایکروسافت را برآورده کند، منتشر شد. ولی آرون گرینبرگیکی از مدیران اجرایی ردموندی این گزارش ها را دروغ خواند و گفت که بازی Tango Gameworks یک موفقیت بزرگ بود و در همه انتظارات و مقیاس های مهم عملکرد خوبی داشت.

همانطور که یکی از کاربران Reddit بر اساس اطلاعات وب سایت SteamDB گزارش داده است، دستاوردهای مخفی جدیدی برای Hi-Fi Rush در پشت صحنه فروشگاه Steam اضافه شده است. لوگوی این بازی در کنار این دستاوردها به چشم می خورد؛ اما نام آنها TBA (که اعلام می شود) ثبت شده است.

با توجه به تغییرات پشت صحنه در فروشگاه Steam، ممکن است به زودی محتوای جدیدی برای Hi-Fi Rush معرفی شود.

بخوانید  با هکرهای DIY ملاقات کنید که دستگاه های سایبرپانک رویایی خود را ایجاد می کنند

Hi-Fi Rush اکنون بر روی پلتفرم های Xbox Series X Experienced در Xbox Series S و PC در دسترس است.