احتمالاً DLC Ghost Story برای Modern Warfare 2 در دست ساخت است

طبق گزارش های منتشر شده، احتمالاً شاهد بازگشت Ghost in the Call of Duty Modern Warfare 2 داستانی خواهیم بود.

لازم به ذکر است که هیچ یک از این موارد توسط اکتیویژن تایید یا تکذیب نشده است و تمامی این جزئیات ادعاهای لو رفته است. با این حال، انتظار می‌رود اکتیویژن برنامه‌های خود را برای انتشار محتوای پس از MW2 در ماه‌های آینده اعلام کند. فاش خواهد شد و در آن زمان ما می توانیم از درست یا نادرستی گزارش های منتشر شده مطلع شویم.

پیش از این، جیسون شرایر، روزنامه‌نگار معروف بازی‌های ویدیویی، در توییتر ادعا کرده بود که وظیفه توسعه بسته الحاقی پولی Modern Warfare 2 بر عهده استودیو Sledgehammer Games است.

با تمام این تفاسیر، کمپین شخصیت Ghost را نمی توان به طور قطع بخشی از بسته الحاقی پولی Modern Warfare 2 در نظر گرفت.داستان اپیزودیک بر اساس ساختار بازی The Dark Pictures Anthology. بنابراین هر قسمت با تمرکز بر داستان و شخصیت متفاوت منتشر خواهد شد.

در همین راستا، یک سری اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این بسته الحاقی پولی متعلق به بازی Call of Duty Modern Warfare 2 خواهد بود که علاوه بر محتوای جدید برای چند نفره، بخش کمپین تک نفره جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. بخش. . اکنون یکی از اینسایدرهای معروف سری Call of Duty به نام Ralph Velo محتوای جدیدی را در بخش مبارزات بازی منتشر کرده است.

2023 احتمالا یکی از عجیب ترین سال ها برای طرفداران Call of Duty است. چرا که پس از مدت ها انتشار سالانه نسخه جدید این سری متوقف می شود و سال آینده شاهد عرضه بازی جدید Call of Duty نخواهیم بود. با این حال، اکتیویژن اعلام کرده است که قصد دارد سال آینده مجموعه ای از محتوای پولی جدید را برای Call of Duty منتشر کند.

بخوانید  AEW: Fight Forever Review - A Midcard Debut

طبق گزارش منتشر شده توسط این اینسایدر، یک اسپین آف جدید برای کمپین یا قسمت داستانی Call of Duty با تمرکز بر شخصیت محبوب Simon Ghost Riley در حال توسعه است. ساموئل راکین بازیگر Ghost در حین تولید ظاهر می شود Modern Warfare 2 با Activision در تماس بوده است. ظاهرا موضوع اصلی بحث آنها در مورد گسترش نقش راکین بوده است.