چندین بیوم منحصر به فرد در بازی Deliver Us Mars وجود دارد

بازی Deliver Us Mars قرار است در تاریخ 2 فوریه 2023 (13 بهمن 1401) بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

به تازگی رینور آرکنباتدر مصاحبه اخیر، کارگردان روایت Deliver Us Mars تایید کرد که این بازی به طور قابل توجهی طولانی تر از نسخه قبلی خواهد بود. با این حال، آن کارگردان هیچ جزئیاتی در مورد زمان دقیق مورد نیاز برای تکمیل این بازی ارائه نکرد. زیرا تصور می کنیم که این زمان برای هر بازیکن متفاوت خواهد بود. در مورد Deliver Us the Moon، بازخوردهای زیادی دریافت کردیم که از ما می خواستند دفعه بعد یک بازی طولانی تر بسازیم، و ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم. [Deliver Us Mars] قطعا طولانی تر است.”

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ نظر خود را با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

قهرمان بازی Deliver Us Mars و پهپادش

Raynor توضیح داد: “بدیهی است که یک ارتقاء بصری وجود خواهد داشت و این بزرگترین تغییر است.” ما سخت روی این به‌روزرسانی کار کردیم و این بار با گنجاندن بیوم‌های بیشتر به بازی خود تنوع محیطی واقعی دادیم. شن‌های قرمز مریخ، دره‌ای یخی، ایستگاه فضایی متروکه با نواحی روی زمین و همچنین شگفتی‌هایی که برای رهاسازی ذخیره می‌کنیم. این بار، ما بیشتر از نور و چرخه خورشید برای کمک به ایجاد حال و هوای هر فصل در داستان بازی استفاده کرده ایم. قطعاً از این تکنیک ها نهایت استفاده را خواهیم برد.”

بخوانید  DLC Resident Evil 4 Remake "Separate Ways" توسط Dataminer کشف شد

کارگردان داستان Deliver Us Mars ادامه داد که از آنجایی که بازی به جای ماه در سیاره مریخ اتفاق می‌افتد، بازیکنان می‌توانند انتظار تنوع بیشتری از محیط‌ها را در چندین بیوم داشته باشند. علاوه بر این، سازندگان یک ارتقاء بزرگ در سیستم نورپردازی Deliver Us Mars اجرا کردند.

Deliver Us Mars جدیدترین ماجراجویی علمی تخیلی استودیو KeokeN Interactive است که در چند ماه گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده است. استودیوی سازنده قصد دارد در عناصر کلیدی این بازی مانند ناوبری، پازل، داستان سرایی و جلوه های بصری بهبودهایی ایجاد کند تا نسبت به نسخه قبلی که Deliver Us the moon نام داشت، پیشرفت چشمگیری داشته باشد. اکنون، به نظر می رسد حوزه دیگری که قرار است Deliver Us Mars نسبت به کارهای قبلی بهبود یابد، طول داستان آن است.

Keoken Interactive اعلام کرده است که Deliver Us Mars شامل چندین بیوم و طولانی تر از Deliver Us the Moon خواهد بود.