تاریخ اکران فیلم Minecraft برای پیشبرد زمان اکران Aquaman 2 با بازی جیسون موموآ اعلام شد

همچنین برادران وارنر. دیگر فیلم دنیای DC 2023 را که قرار بود در 22 سپتامبر 2023 (31 سپتامبر 1402) اکران شود و نامش مشخص نشده بود را از برنامه فیلم خود حذف کرده است. برادران وارنر هیچ اطلاعاتی در مورد این فیلم منتشر نکرد و به احتمال زیاد فیلم های آینده دنیای DC بر روی سری جدید آن تمرکز خواهند کرد.

برادران وارنر تاریخ اکران چند فیلم آینده از جمله Minecraft و همچنین از زمان اکران فیلم را اعلام کرد Aquaman and the Lost Kingdom اعلام شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر تاریخ اکران فیلم های آینده خود را اعلام کرد. ددلاین اعلام کرده است که Minecraft، اقتباسی از سری بازی های ویدئویی Minecraft، در تاریخ 4 آوریل 2025 وارد سینماها می شود. جیسون موموآ قرار است در فیلم لایو اکشن Minecraft بازی کند. جرد هس، کارگردان فیلم هایی مانند ناپلئون دینامیت، ناچو لیبره و جنتلمن برانکوها، ماین کرافت را کارگردانی می کند.

با این حال، اطلاعات زیادی در دسترس نیست جز اینکه فیلم Minecraft یک فیلم اکشن زنده در سری بازی های ویدیویی Minecraft خواهد بود. همچنین Deadline گزارش داد که تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به جلو کشیده شده است و اکنون فیلم Aquaman 2 قرار است در تاریخ 25 دسامبر 2023 (4 دسامبر 1402) 5 روز زودتر و در 20 دسامبر اکران شود. 2023 (29 دسامبر 1402) شما را روی پرده های سینما می بینیم.

علاوه بر این، فیلم رنگ ارغوانی قرار است در ۲۵ دسامبر (۴ دسامبر) و روز کریسمس به جای Aquaman 2 اکران شود. دیگر برای 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برنامه ریزی نشده است و از اکران آینده برادران وارنر حذف شده است. برنامه. در عوض، فیلم The Wise Guy به کارگردانی بری لوینسون و بازی رابرت دنیرو اکنون در تاریخ 2 فوریه 2024 اکران می شود.

بخوانید  ارتباط شرکت اوبر با FBI درمورد هکر بازی GTA 6

آکوامن در فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

تحریریه مجله بازی یک گیمر