نمایش پایه و همراهان در تریلر جدید بازی The Mageseeker

در تریلر جدید بازی The Mageseeker: A League of Legends Story، Digital Sun Studio نشان می دهد که چگونه می توان پایه را گسترش داد و یک همراه برای شخصیت اصلی پیدا کرد.

The Mageseeker: A League of Legends Story قرار است در تاریخ 29 آوریل (18 آوریل) بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی و کنسول ها، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

طبق آخرین اخبار دنیای بازی، ناشر Riot Forge و Sun Digital Studio تریلر جدیدی از The Mageseeker: A League of Legends Story منتشر کرده اند که در آن می توانیم جزئیات جدیدی از مکانیک گیم پلی را ببینیم. در این بازی اکشن با زاویه دوربین ایزومتریک، بازیکنان کنترل مبارزی به نام Sylas را خواهند داشت که با استفاده از زنجیر طلایی و انواع جادو می جنگد. اگرچه این شخصیت قدرتمند است، اما در ماجراجویی خود به پایگاه و همراهانی نیاز خواهد داشت که سازندگان آن را در تریلر جدید نشان داده اند.

دانلود از آپارات

در پایان می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی The Mageseeke با ما در میان بگذارید.

بازیکنان در مخفیگاه می توانند با شخصیت های مختلف ملاقات کنند و بنابراین به انواع ماموریت های اصلی یا مراحل فرعی دسترسی داشته باشند. پس از انجام این ماموریت ها، بازیکنان به اندازه کافی پاداش می گیرند تا قسمت های مختلف این پناهگاه را ارتقا دهند. علاوه بر این، با پیشرفت داستانی جدید، شعبده بازان دیگر می توانند بازیکنان را در نبردها همراهی کنند و بسته به قدرت های منحصر به فردی که دارند، باعث ایجاد تنوع در سیستم مبارزات بازی شوند، در این بین، Sylas می تواند طلسم های مختلفی را خریداری کرده و آنها را تجهیز کند، اما برای بهبود آنها، از آنها برخوردار خواهد بود. برای کشتن دشمنان قدرتمند

بخوانید  زمان انتشار Spider-Man 2 ممکن است باعث تاخیر Suicide Squad شده باشد
تحریریه مجله بازی یک گیمر