تاریخ اکران فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ، Aquaman 2 زودتر اکران خواهد شد

برادران وارنر مجموعه ای از تاریخ های اکران فیلم های آینده خود را فاش کرد. با توجه به فاش شدن، می دانیم که فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ در تاریخ 4 آوریل 2025 اکران خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره فیلم، داستان ما را بررسی کنید که چرا ست روگن صدای “عجیب” را در فیلم ماریو به DK نداد.

اسپین آف جادوگر اوز، توتو، دیگر تاریخ اکران دوم فوریه 2024 ندارد و دیگر برنامه ریزی نشده است. به همین دلیل، فیلم The Wise Guy ساخته رابرت دنیرو به کارگردانی بری لوینسون به ۲ فوریه ۲۰۲۴ منتقل شد تا جای خالی آن پر شود. سرانجام برادران وارنر یک فیلم بدون عنوان DC را که قرار بود در 22 سپتامبر 2023 اکران شود از فهرست خود خارج کرده است.

پیش از این گزارش شده بود که فیلم بعدی Minecraft توسط جرد هس کارگردانی خواهد شد که روی فیلم هایی مانند Napoleon Dynamite، Nacho Libre و Gentlemen Broncos کار کرده است. اطلاعات زیادی در مورد فیلم Minecraft وجود ندارد، جز اینکه این فیلم اقتباسی لایو اکشن از بازی خواهد بود.

با تشکر از a ضرب الاجل گزارش، می دانیم که Aquaman and the Lost Kingdom در 20 دسامبر اکران خواهد شد، یعنی پنج روز زودتر از تاریخ انتشار اولیه. به طور تصادفی، این تاریخ جدید همزمان با دنباله Ghostbusters است که قرار است در سینماها عرضه شود. The Color Purple به کارگردانی Blitz Bazawule تاریخ اکران اصلی آکوامن در روز کریسمس خواهد بود.

بخوانید  New On Disney Plus In December 2023: Indiana Jones 4, Percy Jackson, Marvel's What If Season 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر