چارلز مارتینت، بازیگر نمادین صدای سوپر ماریو، در طول فیلم جدید، چندین نقش آفرینی دارد

برای اطلاعات بیشتر در مورد برادران سوپر ماریو، بررسی ما را بررسی کنید که در آن فیل اوون نوشته است: “فیلم برادران سوپر ماریو هرگز به IP ماریو احترام نمی گذارد، اما هرگز بی احترامی نمی کند. C این مکانی است که اگر فیلم کار نمی کرد ممکن بود کار نمی کرد. با این حال، برای ما خوش شانس بود که برادران سوپر ماریو ممکن است یکی از بهترین فیلم‌های اکشن برای تماشا باشد. بودجه کلان سال.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



هشدار اسپویلر برای کسانی که هنوز فیلم را ندیده اند.

اولین باری که می توانید مارتینت را بشنوید در ابتدای فیلم است. پس از اینکه ماریو و لوئیجی تماشای آگهی تجاری خود را برای کسب و کار جدید لوله کشی خود به پایان رساندند، این دو تعجب می کنند که آیا صدای آنها بیش از حد بود. کمی بعد، یک فرد تصادفی (جوزپه) حرف آنها را قطع می کند و می گوید: “خیلی زیاد؟ عالی است! واهو!”

چارلز مارتینت، صداپیشه سوپر ماریو و لوئیجی در بازی‌های ویدیویی اخیر، نه یک، بلکه چندین اثر کوتاه در فیلم The Super Mario Bros دارد. فیلم سینما. برخی از شخصیت‌هایی که او بازی می‌کند را می‌توان به راحتی از دست داد، در حالی که برخی دیگر کمی زمان بیشتری برای نمایش دارند.

سپس جوزپه مانند ماریو که از سری بازی های ویدیویی می شناسیم می پرد، در حالی که لباس هایی شبیه لباس قرمز و آبی مشخص ماریو می پوشد. مارتینت همچنین در نقش پدر ماریو و لوئیجی در طول فیلم شنیده می شود. برخلاف جوزپه، پاپا ماریو چند بار در طول فیلم ظاهر می شود.

بخوانید  بررسی کارت گرافیک RTX 4060 Ti; مهمان ناخوانده!

در اصل توسط یوروگیمر، مارتینت به عنوان یک شخصیت فردی شناخته نمی شود بلکه در کنار صداپیشگان ثانویه فیلم گروه بندی می شود. این توسط طرفدارانی که a تصویر از تیتراژهایی که می توانیم نام مارتینه را در کنار شخصیتی به نام جوزپه و پدر ماریو ببینیم.