تاریخ انیمه دنداندان مشخص شد

لیست صداپیشگان، ماه انتشار و شبکه های پخش انیمیشن دنداندان به تازگی اعلام شده است.

در آذرماه امسال انیمه الهام گرفته شده از مانگای دنداندان برای تولید تایید شد و هم اکنون به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این انیمه مورد انتظار منتشر شده است. انیمه Dandadan در Crunchyroll و Netflix در پاییز سال آینده منتشر خواهد شد. پخش این انیمه در اکتبر 2024 (اکتبر یا نوامبر 1403) آغاز می شود و Crunchyroll مسئول پخش در ژاپن و Netflix در سطح جهانی است.

Shion Wakayama در نقش Momo Ayase، Natsuki Hanae در نقش Ken Okaron Takakura، Mayumi Tanaka در نقش Turbo-Granny و Kazuya Nakai در نقش مار فضایی از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه انیمه Dandadan تایید و اعلام شده اند. فوجی یاماشیرو کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نگارش فیلمنامه دندادان را بر عهده دارند.

مانگای Dandadan داستان Momo Ayase، یک دختر دبیرستانی را دنبال می کند که به ارواح اعتقاد دارد، اما نه بیگانه ها. در همین حال، همکارش Ikaron به وجود بیگانگان اعتقاد دارد، اما او به ارواح اعتقادی ندارد. آنها برای اینکه بفهمند حق با چه کسی است، تصمیم می گیرند یکدیگر را به چالشی دعوت کنند تا بفهمند چه کسی درست است و چه کسی اشتباه می کند. آنها به مکان های ماوراء طبیعی می روند، اما این تازه شروع داستان است.

مانگای Dandadan نوشته Tatsuo Yukinobu جلد اول آن در سال 2021 منتشر شد و تاکنون 11 جلد آن نوشته و منتشر شده است و داستان مانگا ادامه دارد. استودیوی Science Saru که اخیراً انیمیشن Scott Pilgrim Takes Off را تولید کرده است، مسئولیت تولید Dandadan، دومین همکاری آنها با نتفلیکس را بر عهده دارد.

بخوانید  بهترین بازی های ویدیویی سال 2023 از دیدگاه زومجی

تحریریه مجله بازی یک گیمر