تاریخ انتشار نسخه HD بازی Bob Marley: One Love اعلام شد

پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه HD باب مارلی: یک عشق با بازی کینگزلی بنادر را اعلام کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که پارامونت نسخه HD باب مارلی: یک عشق را منتشر خواهد کرد (باب مارلی: یک عشق) اعلام کرد. طرفداران باید منتظر بمانند تا نسخه های 4K Ultra HD، Blu-ray و DVD در تاریخ 8 ژوئن 1403 (28 می 2024) منتشر شوند. کسانی که نمی توانند بیش از این صبر کنند، می توانند از امروز 29 اسفند 1402 (19 مارس 2024) نسخه دیجیتالی این فیلم را خریداری یا اجاره کنند.

جلد نسخه بلوری باب مارلی: یک عشق

خلاصه داستان پارامونت پیکچرز برای فیلم باب مارلی: یک عشق به کارگردانی… رینالدو مارکوس گرین باب مارلی: یک عشق زندگی و موسیقی یک نماد معاصر را جشن می گیرد که با پیام عشق و اتحاد خود الهام بخش نسل های بی شماری بود. برای اولین بار در یک فیلم سینمایی، داستان تلخ باب مارلی از غلبه بر ناملایمات و ماجراهای پشت صحنه موسیقی انقلابی این خواننده جامائیکایی را بررسی کنید.

کینگزلی بن آدیر (بازیگر سریال OA) در نقش باب مارلی، لاشانا لینچ (Doctor Strange در Multiverse of Madness) در نقش ریتا مارلی، جیمز نورتون (بازیگر دره شاد) در نقش کریس بلکول، توسین کول (بازیگر زن سینما) آنتونی ولش (بازیگر سریال The Trial of Christine Keeler) مایکل گاندولفینی (بازیگر فیلم The Many Saints of Newark) امی مایرز (بازیگر سریال شاهد خاموش) و نادین مارشال (بازیگر سریال اتاق سیگار) در میان بازیگران باب مارلی: یک عشق.

رینالدو مارکوس گرین، کارگردان شاه ریچارد، کارگردانی باب مارلی: یک عشق و زک بیلین، فرانک ای. گل ها و ترنس وینتر فیلمنامه آن را نوشتند. آدرس رابرت، برد پیت، جرمی کلینر، دیدی گاردنر، زیگی مارلی، ریتا مارلی و سدلا مارلی به عنوان تهیه کننده و ریچارد هویت، اورلی مارلی و سولوداکی درگذشت آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم زندگینامه باب مارلی فعالیت می کنند.

بخوانید  الگوبرداری سازندگان Alan Wake 2 از اتمسفر بازی‌های سایلنت هیل

تحریریه مجله بازی یک گیمر