محبوب ترین بازی فوریه 2024 در منطقه اروپا را بیابید

Helldivers 2 در فوریه 2024 با پشت سر گذاشتن Final Fantasy 7 Rebirth در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های اروپا قرار گرفت.

Helldivers 2 با عرضه چشمگیر خود به پرفروش ترین بازی اروپا در ماه فوریه تبدیل شد. این اطلاعات بر اساس داده های GSD منتشر شده در GamesIndustry.biz است. این داده ها شامل فروش فیزیکی بازی در بازارهای بزرگ اروپایی و فروش دیجیتالی برای اکثر ناشران، به استثنای Nintendo و 505 Games است.

این داده ها همچنین Palworld را که پس از انتشار در ژانویه به موفقیت بزرگی دست یافت، شامل نمی شود. GamesIndustry.biz اشاره می کند که اگر این بازی در نظر گرفته می شد، احتمالاً کل فروش بازی در ماه گذشته بیشتر از فوریه 2023 بود که شاهد عرضه موفقیت آمیز Hogwarts Legacy بودیم.

56 درصد از فروش Helldivers 2 در ماه گذشته مربوط به نسخه رایانه شخصی و 44 درصد دیگر برای نسخه پلی استیشن 5 بوده است.در حالی که فروش بیشتر بازی ها پس از هفته اول انتشار کاهش می یابد، بازی اکشن Helldrivers 2 سونی این روند را کاهش داده است. فروش این بازی در اروپا در هفته دوم و سوم انتشار افزایش یافت.

EA Sports FC 24 در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه فوریه، بالاتر از Final Fantasy 7 Rebirth، جدیدترین پرفروش‌ترین بازی این فهرست، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. Skull and Bones رتبه نهم، Suicide Squad: Kill the Justice League رتبه دوازدهم، Mario vs Donkey Kong در رتبه 15 و Pacific Drive در رتبه 18 قرار گرفتند.

از نظر سخت افزاری، پلی استیشن 5 همچنان در بازارهای اروپایی در GSD (به استثنای بریتانیا و آلمان) پیشتاز است. به طور طبیعی، فروش PS5 در مقایسه با فوریه 2023 حدود دو درصد کاهش یافته است. ما همچنین Nintendo Switch و Xbox Series را می فروشیم.

بخوانید  تاسیس شعبه‌ جدید استودیوی Build a Rocket Boy در فرانسه

تحریریه مجله بازی یک گیمر