تاسیس شعبه‌ جدید استودیوی Build a Rocket Boy در فرانسه

این بازی با آنریل انجین 5 در دست توسعه است و قرار است در تاریخی نامشخصی از سال ۲۰۲۳، برای پلتفرم‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ماه‌های اخیر حواشی زیادی در خصوص شایعه به‌کار گیری فناوری‌های مربوط‌به تکنولوژی بلاک‌چین و NFTها در این پروژه به‌گوش می‌رسد و با اینکه استودیوی Build a Rocket Boy فعلا حضور NFTهای نسبتا نامحبوب را در این بازی تکذیب کرده است، اما همچنان آگهی استخدام متخصصان این حوزه در وب‌سایت این استودیو به‌چشم می‌خورد.

«همراهی با این توسعه‌دهندگان کارکشته و فوق‌العاده‌ی صنعت [بازی] برای تأسیس شعبه‌ی جدید ما در مون‌پلیه برای من بسیار هیجان‌انگیز است. استعداد موجود در منطقه مون‌پلیه که از سال گذشته به تیم ما پیوسته‌اند، Everywhere را به‌ مرحله و سطح جدیدی جدیدی رسانده است. امکان ایجاد یک دفتر و ریشه دواندن در فرانسه، می‌تواند باعث افزایش سطح دسترسی و گذاشتن جای پای ما در این منطقه شود و می توانم بگویم این موضوع به‌نوعی قدم طبیعی بعدی در تکامل Build a Rocket Boy محسوب می‌شود».

شرکت بازی‌سازی اسکاتلندی Build a Rocket Boy که به‌عنوان استودیوی شخصی رئیس سابق استودیوی راک‌استار نورث و کارگردان بازی GTA V شناخته می‌شود، از تأسیس یک استودیوی کاملا جدید در شهر مون‌پلیه در جنوب فرانسه خبر داده است. طبق جزئیات منتشر شده، این استودیوی جدید برای مرتفع ساختن نیازهای تیم توسعه جهانی این مجموعه تأسیس شده است و قرار است تا مرکزی برای جذب استعدادهای اروپایی و فرانسوی به این شرکت باشد.

هنوز نمایش‌های بیشتری از پروژه‌ی جهان‌باز Everywhere منتشر نشده است، اما تابستان گذشته و در جریان برگزاری مراسم Gamescom Opening Night Live، شاهد نمایش اولین تریلر این بازی بودیم که ظاهرا به وجود یک تجربه‌ی داستانی تک‌نفره و سینمایی درکنار نوعی سیستم چندنفره متفاوت و سندباکس اشاره دارد.

بخوانید  ادامه یافتن بازی Xenoblade Chronicles پس از عرضه قسمت سوم

باید منتظر بمانیم و ببینیم که اولین پروژه یکی از کلیدی‌ترین افراد راک‌استار گیمز پس از جدایی از این مجموعه که ظاهرا از سال ۲۰۱۶ در دست توسعه بوده است، نهایت چه بازخوردی را از سوی هواداران و گیمرها دریافت خواهد کرد.

استودیوی نوپای Build a Rocket Boy استودیوی جدیدی در فرانسه تأسیس کرده است.

پیش از این بنزیس یکی از اهداف مهم استودیوی BARB در توسعه‌ی بازی Everywhere را این‌طور بیان کرده بود:‌ «هدف ما همواره حرکت دادن مرزهای بازی های ویدیویی بوده است. تیم ما با دنبال کردن یک هدف منحصربه‌فرد درکنار هم جمع شده است و بی‌صبرانه منتظریم تا اطلاعات بیشتری از این بازی در ماه‌های آینده منتشر کنیم».

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

البته دفتر و استودیوی مرکزی این مجموعه همچنان در شهر ادینبرو مستقر خواهد بود و دو شعبه‌ی دیگر آن در بوداپست مجارستان و لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا، تیم اصلی سازنده بازی را در به‌پایان رساندن ساخت پروژه‌ی بلند‌پروازانه‌ی Everywhere همراهی خواهند کرد. لزلی بنزیس، بنیان‌گذار، مدیرعامل و کارگردان این استودیو که سابقه تهیه‌کنندگی و هدایت تیم ساخت بسیاری از بازی‌های مجموعه‌ی GTA را در کارنامه دارد، در این‌باره می‌گوید: