تاریخ انتشار فصل دوم سریال Sweet Tooth DC نتفلیکس اعلام شد اولین تصاویر منتشر شده

کمیک Sweet Tooth توسط جف لمیر ساخته و نوشته شده است که در مجموع 40 جلد نوشته و توسط Vertigo و DC بین سال های 2009 تا 2013 منتشر شده است. در واقع کمیک و سریال دندون شیرین ترکیبی از آثار ابرقهرمانی، فانتزی و پسا آخرالزمانی هستند. رابرت داونی جونیور و سوزان داونی تهیه کنندگان سریال دندون شیرین هستند که در واقع توسط استودیو تیم داونی و بخش برادران وارنر تولید می شود. تلویزیون در نیوزلند

Ristin Convery، Nanso Anozzi، Adeel Akhtar، Will Forte، Dania Ramirez، Neil Sandilands، Stefania Lavie Owen و Eliza Velani، از جمله بازیگران فصل اول سریال دندان شیرین هستند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین جیمز برولین او در این سریال فوق العاده نقش راوی را بازی می کند. جیم میکل او تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه سریال دندون شیرین را بر عهده داشت. بث شوارتز میکل به عنوان دستیار مجری برنامه در ساخت این سریال کمک کرد و آنها برای ساخت سریال دندان شیرین بازگشتند.

بر اساس خلاصه‌ای که برای فصل دوم سریال Sweet Tooth منتشر شده است، ابوت از بچه‌ها برای یافتن درمانی برای آزمایش‌های دکتر آدیتیا سینگ که در تلاش برای نجات همسر آلوده‌اش است، استفاده می‌کند. گاس برای محافظت از دوستانش موافقت می کند که به دکتر سینگ کمک کند و سفری به تاریکی و منشأ خود و برادی، مادرش، در رویدادهای منتهی به The Great Crumble آغاز کند.

باید خواند شود:

  • نقد و بررسی سری اول دندون شیرین

با انتشار اولین تصاویر، سرانجام نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم سریال Sweet Tooth از دنیای دی سی را تایید و اعلام کرد.

بخوانید  مهمترین رویدادهای دنیای فناوری و علم در سال 2023

مرداد گذشته بود نتفلیکس از تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل دوم خبر داد و اکنون در آخرین فصل اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش فصل دوم این سریال تایید و اعلام شد. نتفلیکس اعلام کرده است که فصل دوم سریال Sweet Tooth در تاریخ 27 آوریل 2023 (7 مه 1402) در این سرویس استریم منتشر خواهد شد. همچنین نتفلیکس اولین تصاویر فصل دوم سریال دندان شیرین را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید: