تاریخ انتشار جدید و نام رسمی Venom 3 با بازی تام هاردی اعلام شد

سونی پیکچرز از تغییر نام فیلم Venom 3 با بازی تام هاردی خبر داده و نام رسمی این فیلم را نیز اعلام کرده است.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از فیلم Venom 3 منتشر شده است. سونی پیکچرز اعلام کرده است که Venom 3 دیگر برای اکران در 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) برنامه ریزی نشده است و Venom Part 3 قرار است دو هفته زودتر در 25 اکتبر 2024 (4 نوامبر 1403) اکران شود. . همچنین Venom 3 Venom: The Last Dance نام خواهد داشت که می تواند به معنای پایان داستان Venom در این قسمت باشد.

تام هاردی در نقش ادی براک با نام مستعار ونوم، جونو تمپل، چیوتل اجیوفور و کلارک باکو از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در Venom 3 تاکنون تایید شده است، اما انتظار می‌رود که شاهد بازگشت میشل ویلیامز در نقش آن ونگ و استفن گراهام در نقش کارآگاه باشیم. پاتریک مولیگان. در این فیلم نیز حضور دارد. کلی مارسل که فیلمنامه دو قسمت اول Venom را نوشته است، مسئولیت کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Venom: The Last Dance را بر عهده دارد و هاردی مارسل به نوشتن داستان فیلم کمک کرده است.

پوستر فیلم تام هاردی و ونوم در Venom

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال 2018 روی پرده سینماها رفت و توانست بیش از 856 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. سپس در سال 2021 فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از 506.8 میلیون دلار دست پیدا کند. این دو فیلم در باکس آفیس جهانی بیش از 1.3 میلیارد دلار فروش داشتند.

بخوانید  انتظار نداشته باشید که به این زودی ها The New Perfect Dark را بازی کنید

مادام وب جدیدترین فیلم مرد عنکبوتی سونی است که ماه گذشته با نقدهای بسیار ضعیفی اکران شد، اما در باکس آفیس نیز با شکست تجاری مواجه شد. علاوه بر این، Kraven the Hunter در 30 آگوست 2024 (9 سپتامبر 1403) اکران خواهد شد. همچنین انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse هنوز تاریخ اکرانی ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر