نیکلاس کیج خبر بدی در مورد National Treasure 3 دارد

نیکلاس کیج، برنده جایزه اسکار، در دو فیلم گنجینه ملی برای دیزنی بازی کرد که مبالغ هنگفتی به دست آورد و به این بازیگر کمک کرد تا به سطح جدیدی از شهرت اصلی برسد. اما جدیدترین نوشته در این مجموعه، گنجینه ملی: کتاب اسرار سال 2007 است. از آن زمان، طرفداران مشتاقانه منتظر قسمت جدید بودند، اما به گفته کیج، این اتفاق نخواهد افتاد.

او به ScreenRant گفت: “نه، گنج ملی 3 وجود ندارد. اگر می خواهید گنجی پیدا کنید، دیزنی را تماشا نکنید، باشه؟ آنجا نیست.”

مجموعه گنجینه ملی به نوعی از طریق مجموعه تلویزیونی Disney+ National Treasure: Edge of History ادامه یافت. جاستین بارتا و هاروی کایتل مجدداً نقش‌های خود را از این مجموعه فیلم بازی کردند، اما این مجموعه تلویزیونی موفق نشد و تنها پس از یک فصل لغو شد.

این فرنچایز در سال 2004 آغاز شد و داستان یک مورخ به نام بن گیتس از کیجز را روایت می کرد که قبل از اینکه گروهی از مزدوران بتوانند این کار را انجام دهند، مجبور شد اعلامیه استقلال را بدزدد. عاقبت حتی بیشتر شد و گیتس رئیس جمهور ایالات متحده را ربود. همانطور که می بینید، طرح ها کاملاً پوچ بودند، اما برای تماشای سرگرم کننده ساخته شده بودند.

علاوه بر کیج، بارتا و کایتل، این فرنچایز دارای ترکیبی از بازیگران لیست A از جمله دایان کروگر، شان بین، جان وویت، کریستوفر پلامر، اد هریس، بروس گرینوود و هلن میرن بود.

دو فیلم گنجینه ملی در مجموع، بدون در نظر گرفتن تورم، نزدیک به یک میلیارد دلار در گیشه فروش کردند. جری بروکهایمر تهیه کننده این سریال و همچنین برنامه تلویزیونی اخیر بود.

بخوانید  اعضای Amazon Prime می توانند 8 بازی رایگان در ماه دسامبر دریافت کنند

در سال 2020، گزارش شد که دیزنی در حال پیشبرد ساخت گنجینه ملی 3 است و افرادی را برای کار روی آن استخدام کرده است. البته این اتفاق هرگز نیفتاد، و نظرات اخیر کیج نشان می‌دهد که ممکن است هرگز اتفاق نیفتد، اگرچه هیچ چیز در هالیوود قطعی نیست.

جیسون رید، تهیه کننده، توضیح داد که دیزنی هرگز نتوانست گنجینه ملی را به یک امتیاز واقعی که کالاها و جاذبه های پارک موضوعی را پوشش می دهد، تبدیل کند. فیلمسازی از نظر درآمد یک تجارت پرنوسان و نامطمئن است و بسیاری از فرنچایزها به جریان های درآمدی جانبی متکی هستند. اما گنجینه ملی هرگز در این زمینه موفق نبوده است.

“فکر می‌کنم بخشی از اتفاقات رخ داده است… حتی با وجود اینکه خود فیلم‌ها بسیار موفق بودند و طرفداران بسیار قوی داشتند؛ این فیلمی است که همیشه در مورد آن صحبت می‌شود، به خصوص در فیلم اول. متأسفانه، این شرکت هرگز نتوانست رید گفت. وقتی می‌تواند داستان اسباب‌بازی بسازد یا یک کشتی تفریحی بخرد، تمرکز منابع خود را روی چیزی برای شرکتی مانند دیزنی سخت‌تر می‌کند.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر